Gå til innhold

Hvem skal på Nordlan '06


Anbefalte innlegg

Noen her som skal på Nordlan i vinterferien? Dette er jo det største lanet som er i området bodø.

 

Hva er nordLAN?

nordLAN er et dataparty som arrangeres i vinterferien hvert år. Det blir avholdt av ei frivillig gruppe, som uten noen profitt prøver å få dataengasjert ungdom til å møtes en gang i året.

 

Når og hvor?

nordLAN 2005 blir avholdt 21. - 25. februar 2006. Det blir som de foregående årene arrangert i Ørneshallen på Ørnes i Nordland. Ørnes ligger for øvrig 12 mil sør for Bodø.

 

Hvordan kommer jeg meg til Ørnes?

Det er flere muligheter. Du kan:

 

    * Kjøre bil via riksvei 17 til du kommer til Ørnes.

    * Ta buss. Både fra sør og fra nord går det busser til Ørnes.

    * Ta båt. Hurtigrute, hurtigbåt, ferge.

 

Og dørene åpner?

Per dags dato er ikke dette satt, men det blir på dagstid.

 

Hvem kan komme?

Alle som ønsker å delta er velkomne. Men barn under 6. klasse får ikke være med uten tilsyn fra voksne. Administrasjonen tar ikke på seg ansvar som reservemamma/-pappa under denne perioden, da vi har nok å styre med ellers.

 

Hva koster det?

For å være med på nordLAN 2006 koster det mellomg 300 og 400 kroner. Prisen er ikke satt, men kommer nok til å ligge rundt 350,-, som i fjor.

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Kanskje ikke så rart noen svarer når du poster en post om et LAN som ikke er før nesteår...

5400712[/snapback]

Det er riktig. Hadde kanskje fått mer respons hvis han hadde postet i år, nærmere 1 februar. Men det høres litt ut som TG bare mye mindre folk tenker jeg meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...