Gå til innhold

Hvilket 7800gtx kort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp det er det .

 

Jeg har at Asus kort som bråker ikke i det hele tatt , men den yter ikke så bra heller...

5311749[/snapback]

Yter ikke så bra heller? Det yter vel på lik linje som alle GTXer.. Men sant, kanskje marginalt dårligere enn de litt høyere klokkede XFXene.

 

OT: Hva får man i 3DMark05 med 4400+, 2GB OZC, A8N32 og ASUS/XFX GTX?

Lenke til kommentar
Jepp det er det .

 

Jeg har at Asus kort som bråker ikke i det hele tatt , men den yter ikke så bra heller...

5311749[/snapback]

Yter ikke så bra heller? Det yter vel på lik linje som alle GTXer.. Men sant, kanskje marginalt dårligere enn de litt høyere klokkede XFXene.

 

OT: Hva får man i 3DMark05 med 4400+, 2GB OZC, A8N32 og ASUS/XFX GTX?

5312293[/snapback]

 

Mitt system hadde ca 7600 3DMark05 i non-OC'ed tilstand. Regner med at OCZ RAM plus A8N32 kortet er en del bedre, samt om du velger XFX er det også fabrikk-klokket.

 

Så om du havner oppmot 8500 non-OC ville jeg ikke vært overrasket.

Lenke til kommentar
Jepp det er det .

 

Jeg har at Asus kort som bråker ikke i det hele tatt , men den yter ikke så bra heller...

5311749[/snapback]

Yter ikke så bra heller? Det yter vel på lik linje som alle GTXer.. Men sant, kanskje marginalt dårligere enn de litt høyere klokkede XFXene.

 

OT: Hva får man i 3DMark05 med 4400+, 2GB OZC, A8N32 og ASUS/XFX GTX?

5312293[/snapback]

 

Mitt system hadde ca 7600 3DMark05 i non-OC'ed tilstand. Regner med at OCZ RAM plus A8N32 kortet er en del bedre, samt om du velger XFX er det også fabrikk-klokket.

 

Så om du havner oppmot 8500 non-OC ville jeg ikke vært overrasket.

5314785[/snapback]

 

Jeg får rundt 7690 og det vet jeg er klokkehastigheten på mitt skjermkort som er litt flaskhals :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...