Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Når fikk A4 xenon?


voluz

Anbefalte innlegg

Når fikk Audi A4 xenon originalt? Trodde det var først i 2000 tidligst, men har en muuulig aktuell 99-modell på hånden (facelift ja) hvor eieren sier det er xenon i nærlys originalt...

 

Kan jo aldri stole på folk. :p Så lurer på om noen av dere vet om det kom originalt allerede i 1999?

 

Tror dere om bilen for øvrig? Annonse her: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=956410

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke allerede er medlem, vil jeg anbefale deg å melde deg inn i VACN. Der ligger det ekstremt mye kunnskap, og seriøsiteten er relativt høy, mye på grunn av at det koster å være medlem og poste på forum.

 

Du skal jo tydeligvis kjøpe Audi, og det kan på det varmeste anbefales å melde seg inn. Medlemskontigenten sparer du inn på to turer på verksted uansett.. :)

 

Tipper også at det er noen der som har erfaring med noen av bilene du vurderer, da dette ofte ikke akkurat er de typiske familiebilene..

Lenke til kommentar

Hehe, enig i det ja... Driver og surfer på forumet der, men kan seff ikke skrive noe før jeg er medlem. :p Litt dårlig med spenn før jul... så tenkte jeg skulle spare meg det til etter...

 

Fått noen bilder av den bilen med Xenon-lys nå... den 99-modellen nevnt i første innlegg.

 

Vet ikke akkurat om jeg likte fargesammensetninga, men... Litt tacky treinteriør, gråe skinnseter med gråblå nakkestøtter... og svart, grå og blå plast i dash'n...

 

Virker rimelig jalla. Hva synes dere? :p

 

Bilder: http://www.enzyym.net/audi.html

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...