Gå til innhold

TV2 lisens, hva synes dere om det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bullshit! Om de skal kreve lisens får de se til helvette å fjerne all reklamen de sender!

5310667[/snapback]

 

 

Det er nok slik de vil gjøre det.

 

Fjerne all reklame, samtidig som de sender deg et lisensbrev.

 

 

Jeg for min del har ikke noe imot måten tv2 drives idag.

Reklame kan gjerne finansiere lisensen de eller skulle hatt.

 

Hadde bare NRK fulgt etter, så hadde vi blitt glad allesammen.

Lenke til kommentar
Kan TV2 uten videre kreve lisens da?

Hvordan har de tenkt til å gjøre det?

Kan vel ikke tvinge folk med et tv og en antenne å betale lisens til TV2 sålenge de er et privat selskap?

5310788[/snapback]

De gjennomfører det ev. i forbindelse med overgangen til digitalt bakkenett. De som ikke betaler får ikke tilgang til TV2. Så enkelt er det. Man må nemlig dekode signalene med et kort ...

 

Forøvrig er det snakk om at lisensen blir på 120kr pr. år.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Vil dette si at vi får to separate lisenser vi MÅ betale dersom vi eier et fjernsynsapparat?

5311196[/snapback]

Nei, som sagt er dette noe som kan komme i forbindelse med det digitalebakkenettet, men har du tenkt å se både NRK og TV2, og TV2 realiserer lisens-opplegget må du betale 2 lisenser ja. Må dog understreke at om du ikke har tenkt å se på TV2 så slipper du unna. Den er med andre ord ikke bundet opp mot apparatet, men i stedet opp mot ditt ønske å se på TV2.
Lenke til kommentar
jeg hadde en anelse av at dette ville komme i forbindelse med det digitale bakkenettet som ernie snakker om... det ante meg helt fra jeg først så overskriften i VG eller dagbladet for noen dager siden...

 

men betyr dette da altså at vi nå kan velge å betale og se på NRK oxo?

5311458[/snapback]

Ja, det vil jeg da tro, men man veit aldri. Mulig NRK 1 og 2 inngår i en gratispakke og dermed har alle tilgang til det om de eier en dekoder ... Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...