Gå til innhold

Call of duty 2 feil Xbox 360


Gusarov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er denn feilen jeg også opplevde ble regelrett skjelt ut når jeg nevnte den på litt feil måte her på forumet.. men da er det heldigvis ikke noe galt jeg har gjort

 

dette var noe jeg opplevde mens spillet loadet etter et oppdrag.. loading tok veldig lang tid og etterpå var alle savene borte

Endret av joneoverland
Lenke til kommentar
Jeg så en eller annen tråd som det sto at det var en fyr som har CoD 2 og etter å kommet langt i spillet, plutselig er saven borte. Søkte litt på nettet og fant dette!:

 

http://www.xbox360fanboy.com/2005/12/15/ca...ame-corruption/

 

Litt rart at det er slike feil på et så genialt spill :cry: . Men men

5310425[/snapback]

 

kan vi få pengene tilbake? betale 599 kroner for et spill som ikke virker mener jeg at vi kan få muligheten å levere inn spillet og få pengene tilbake

Lenke til kommentar

IGN contacted Activision about the issue, and the company has provided two temporary cures, though it hasn't provided a final, concrete solution. First, Activision suggests the issue revolves around player profiles. To solve the issue -- which usually happens after the African tank level in the British campaign, Ridge 88 -- the publisher's test team says to sign into the player profile prior to starting up the game. IGN has tested this solution and it works irregularly.

 

The second solution solves the issue differently. By visiting Activision's Website, gamers can unlock a code that opens up all levels. This way, gamers can play any level at any time.

 

The cheat code, which can only be activated from the Mission Selection screen, is: Select and HOLD both shoulder buttons and simultaneously hit D-pad left, left, right, right, Button Y, Y. The cheat code doesn't prevent the issue from happening, so it may need to be input each time the problem occurs. Finally, this cheat doesn't impact a player's achievements.

 

Activision told IGN it is working on a way to permanently solve the issue, and will have an update soon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...