Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Strict NAT på xbox live (xbox360)


Anbefalte innlegg

Når jeg direktekobler 360'n og modemet (speedtouch) får jeg strict NAT på test settings.

Når jeg kjører den fra min DI-624 router får jeg open NAT.

 

Saken er at jeg i noen spill på 360 ikke får hostet, ikke alltid snakket med alle, joinet servere osv.

 

NETOPIA (LITEN VERSJON) FRA NEXTGENTEL

Dette funket helt fint med direktekobling på min forrige Netopia (liten versjon) da jeg fikk open NAT . Men da jeg kjørte den gjennom routeren med Netopia'n fikk jeg strict NAT som førte til problemer med å snakke med noen, slet med å joine games osv.

Direktekobling var da det eneste som funket ordentlig.

 

 

MIN NYE SPEEDTOUCH FRA NEXTGENTEL

Her går altså ikke direktekobling da jeg får strict NAT. Men når jeg kobler til via routeren får jeg open NAT.

MEN, når jeg fortsatt har open NAT ved routerkobling får jeg fortsatt samme problem med å joine, snakke osv på 360'n!

 

Blir helt forvirret jeg :(, det blir kanskje noen av dere også... :hrm: plz hjelp meg! :cry::cry:

 

Har også noen problemer med direktekobling med PC og modem når det kommer til Azureus. Jeg får ikke de samme hastighetene som før på netopia'n selv når NAT testen viser open.

 

HJELP! :cry:

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...