Gå til innhold

Beste semi-proffesjonelle video kameraet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sånn i utgangspunktet så får du hva du betaler for.

sony vx2100 får jo mye skryt og det ligger jo opp mot 30000,-. Det tror jeg er ett ganske bra kamera, jeg likte forgjengeren veldig bra, men det var riktignok dvcam versjonen pd150 som ikke er så veldig ulikt vx2000.

 

Hvis du ikke vil bruke så mye penger på kamera kan du jo evt se på panasonic dvc-30(video4 har et ganske godt tilbud på kamerapakke der)eller en canon xm2.

Jeg er personlig ikke noe stort fan av canon, men det er vel bare smak og behag :roll

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Trenger et kamera mellom 10 og 30 tusen kroner. Vet det er et veldig stort spenn, men jeg skulle gjerne visst hvilket kamera som er best i test i de forkskjellige pris kategoriene. Er så veldig usikkert hvordan pengene ligger ann når jeg skal kjøpe så jeg trenger "best i test" kameraet i mange prisklasser

5310058[/snapback]

 

Et hint om hva du skal bruke det til vil være på sin plass.

 

Om du skal ha det "beste verktøyet" vil jeg si Panasonic DVX 100, Du bør klare å få dette ned i 30' ink mva nå.

Dette kameraet er er fantastisk godt kamera å jobbe med, gir gode bilder, har bra lysstyrke, brukbar vidvinkel, ja i grunn alt som skal til.

Dette brukes mye til TV-produksjoner og er betraktelig bedre en Sonys alternativer i denne klassen.

 

Skal du nedover i pris mot 10' kan jeg desverre ikke gi noen råd - men om du skal opp mot 500' kan jeg sikkert hjelpe deg ;-)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...