Gå til innhold

Problemer med abonnementskort (Xbox live) - LØST-


Andyax

Anbefalte innlegg

Nå går snart xbox live kontoen min ut på dato og jeg må begynne å betale med visa-kortet mitt. Så fant jeg ut at jeg hadde en abonnementskort fra en starter kit jeg kjøpte i fjor som jeg ikke hadde brukt. Dette abonnementskortet ville gi meg 1 år med xbox live.

Jeg logget så inn på min xbox 360 og skrev inn denne koden som jeg hadde på dette abonnementskortet, men det funket ikke!

Går det ikke ann å bruke et eldre abonnementskort på xbox 360?

Jeg betalte jo 499 kroner for det i fjor, så det burde funke!

Jeg har vært innom www.xbox.com, men får liksom ingen svar der. Noen som vet noe om dette? Eller må jeg ringe til xbox kundeservice?

 

Takk for svar :)

Endret av Andyax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Står det ikke en "holdbarhetsdato" på abn.kortet en eller annen plass da? For å gjøre en lang historie kort, så må du nok kjøpe nytt...dessverre.

5309854[/snapback]

 

Står ikke noe dato på verken kortet eller boksen den var i. Utrolig irriterende at MS ikke advarer om dette. 499kroner vil jo bare forsvinne i løse luften. :(

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...