Gå til innhold

Treng penger til mount


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette går fint.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=470262&st=220

Se toppen av siden.

 

Hvis du klarer å soloe Arcanist Doan så går dette veldig bra.

Stealth inn til boss, drep, DE, Large glowing shard: ca 2g på AH avhenging av server. Voila.. 2g pr 5 min.

5309437[/snapback]

 

Du kan ikke gå inn i instances mer enn 5 ganger i timen.

5309842[/snapback]

Men det er uansett da 25 gull for 1 times nesten daffing for en lvl 40.

 

Under 4 timer med dette, og du har mounten din i boks.

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar

Et LITE tips, det går en liten hobbit mellom southshore og tarren mill.. han selger iblant men ofte nok en recipe som heter "Schematic: Goblin Jumper Cables" Disse koster i underkant av 40S og du får solgt dem for rundt 8G på AH.. rart, men folk er late nok til å kjøpe dem på ah faktisk..

jeg har nå 4 i backpacken min og 1 på ah.. resten slenger jeg ut etterhvert :)

Lenke til kommentar
Et LITE tips, det går en liten hobbit mellom southshore og tarren mill.. han selger iblant men ofte nok en recipe som heter "Schematic: Goblin Jumper Cables" Disse koster i underkant av 40S og du får solgt dem for rundt 8G på AH.. rart, men folk er late nok til å kjøpe dem på ah faktisk..

jeg har nå 4 i backpacken min og 1 på ah.. resten slenger jeg ut etterhvert :)

5310790[/snapback]

Hva? :dontgetit: jeg som trodde den droppe ett elleranna stelle, også brukte jeg masse gull på den i AH :wallbash: faa'n!

Lenke til kommentar

Kjøp gull. =D

 

[/sarcasm]

Prøv å gjøre litt lure ting med AH - du kan ende opp med å dominere salget av leather med litt pristriksing. Hvis ikke, bruk noen dager på Ah, finn underprisede ting (overraskende mye) og selg dyrt eller privat. Tjente 110 g med Kang the Decapacitator på den måten. Hvis ikke, finn en billig enchant og reklamer deg - selg for "glow" - det tiltrekker l33tk1ds med stor lommebok og liten hjerne - du tjener mye hvis det ikke er veldig mange enchantere der evt andre "smarte" nok til å fortelle at du selger for for høy pris.

 

Det viktige hvis du vil maksimisere pengetjeningen er etikk- mangel på den. Vil du ha penger, eller vil du få nye venner? Hvis svaret er penger, drit i om de blir sinte på deg hvis de finner ut at de kunne spart 50 % ved å se seg litt rundt - det er deres egen dumhet og de burde straffes for det.

 

Happy bartering!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...