Gå til innhold

W800i memory stick DEFEKT


ole_hero

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Sony Ericsson W800i for to uker siden.

 

Virket helt fint frem til i går, hadde overført noen bilder til pcen fra mobilen.

 

Da jeg hadde tatt ut pc-tilkoblingen var allt på Memory Stick kortet slettet (all mp3 og bilder). :cry:

 

 

Prøvde å restarte mobilen, men den ville ikke slå seg på. :(

 

Da prøve jeg å slå den på UTEN Memory Stick kortet da slo den seg på.

 

Når jeg prøver å ta bilder med Memory Stick kortet i telefonen får jeg beskjed: "sett inn memory stick" men kortet står jo i telefonen. :thumbdown:

 

Altså telefonen leser ikke Memory Stick kortet, (som er orginalt og fulgte med telefonen)

 

Noen andre som har samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HAr du prøvd å opppdatere telefonen, og startet den m/ og uten kort noen ganger? formatering burde funket fint.. Finner windows minnekortet når du har telefonen koblet til pc? hvis windows gjør det så er ikke minnekortet ødelagt

5309611[/snapback]

 

Har prøvd å starte den både med og uten minnekortet, den starter bare UTEN minnekort.

 

Kobler jeg til mobilen til PC`en, og går inn på Min Datamaskin, klikker på Flyttbar disk, får jeg opp "Sett inn disk i stasjon"

 

Mobilen har kontakt med PC`en men kan ikke lese minnekortet :hmm:

Lenke til kommentar
Skal ikke si det sikkert, men for meg høres det ut som den er ødelagt. Enten telefonen eller minnekortet

 

Du har ikke mulighet til å prøve med en annen minnebrikke eller prøve kortet på en pc eller telefon? tror jeg ville prøvd det.

5309645[/snapback]

 

 

Får se om eg får prøvd det i løpet av kvelden.

 

Kjøpte telefonen på LEFDAL for under to uker siden? Har jeg noe retur-rett? Vet Elkjop har 30 dagers retur-rett på varene de selger....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

en ting man skal være obs på med w800i er at programvaren er det bugs i ,ditt problem er :legger du inn mange bilder samtidig og mp3 overbelaster du

cpu i telefonen og da slår den seg av ,med andre ord se det slik når win xp kom ut var det fullt av bugs i den og telefonen er jo tross allt ny da må det være bugs i programvaren som overbelaster cpu i telefonen ,for mange har problemer også med bluetooth. men når det gjelder minnebrikken som fulgte med ,formater du den i windows går den til helvete i virkeligheten skal du ikke formatere den i hele tatt bare legge inn og slette ikke noe mere

Lenke til kommentar
en ting man skal være obs på med w800i er at programvaren er det bugs i ,ditt problem er :legger du inn mange bilder samtidig og mp3 overbelaster du 

cpu i telefonen og da slår den seg av ,med andre ord se det slik når win xp kom ut var det fullt av bugs i den og telefonen er jo tross allt ny da må det være bugs i programvaren som overbelaster cpu i telefonen ,for mange har problemer også med bluetooth. men når det gjelder minnebrikken som fulgte med ,formater du den i windows går den til helvete i virkeligheten skal du ikke formatere den i hele tatt bare legge inn og slette ikke noe mere

5351009[/snapback]

 

den svadaen du skriver har ingenting med hans problem å gjøre.

 

 

jeg har samme problemet på min k750i, har ikke orket å sende den på service enda, men det er en feil som sitter i telefonen, ikke i minnekortet. jeg har testet flere minnekort og de funker heller ikke, og mitt minnekort virker i andre telefoner. er nok bare å sende den på service så løser det seg nok.

Lenke til kommentar
en ting man skal være obs på med w800i er at programvaren er det bugs i ,ditt problem er :legger du inn mange bilder samtidig og mp3 overbelaster du 

cpu i telefonen og da slår den seg av ,med andre ord se det slik når win xp kom ut var det fullt av bugs i den og telefonen er jo tross allt ny da må det være bugs i programvaren som overbelaster cpu i telefonen ,for mange har problemer også med bluetooth. men når det gjelder minnebrikken som fulgte med ,formater du den i windows går den til helvete i virkeligheten skal du ikke formatere den i hele tatt bare legge inn og slette ikke noe mere

5351009[/snapback]

 

den svadaen du skriver har ingenting med hans problem å gjøre.

 

 

jeg har samme problemet på min k750i, har ikke orket å sende den på service enda, men det er en feil som sitter i telefonen, ikke i minnekortet. jeg har testet flere minnekort og de funker heller ikke, og mitt minnekort virker i andre telefoner. er nok bare å sende den på service så løser det seg nok.

5355619[/snapback]

 

 

 

Hei

 

Kjøpte tlf idag for under 8 t siden. Sitter og prøver som en gal :(

 

Men den finner ikke det eksterne minne når jeg skal formatere det. Men når usb kabelen er koblet til finner den minnet på pc en :S Formaterer jeg minne legger den også inn noe dritt av seg selv.

 

Funker heller ikke å oppdatere tlfen.

 

 

 

EDIT: Nå finner den ikke minnebrikken @ all. DOA mobil. Kan jeg kreve å få en kompansjasjon elsn?

Endret av Buchern
Lenke til kommentar

Tokk mobilen med på jobben (infocare)

 

Og fikk sett litt på det der. Viser seg at tlf en finner ikke det eksterne minne når tlf en er koblet til usb kabelen.

 

Men min fant det ikke etterpå heller. Merkelig dette. Men

oppdaterte maskinvaren på tlf en. Og nå funker det ypperlig!

 

 

Vanvittig god tlf :D

Lenke til kommentar
Linsedekselet på min w800 har rett og slett falt ut!

hva skal jeg gjøre? dette dekkes vel ikke av garanti?

kjøpte telefonen i oktober...

5366480[/snapback]

 

Hvis det rett og slett falt ut dekkes det nok av garantien. Skader uansett ikke å prøve. Ta med kvittering og gå til butikken der den er kjøpt.

Lenke til kommentar
en ting man skal være obs på med w800i er at programvaren er det bugs i ,ditt problem er :legger du inn mange bilder samtidig og mp3 overbelaster du 

cpu i telefonen og da slår den seg av ,med andre ord se det slik når win xp kom ut var det fullt av bugs i den og telefonen er jo tross allt ny da må det være bugs i programvaren som overbelaster cpu i telefonen ,for mange har problemer også med bluetooth. men når det gjelder minnebrikken som fulgte med ,formater du den i windows går den til helvete i virkeligheten skal du ikke formatere den i hele tatt bare legge inn og slette ikke noe mere

5351009[/snapback]

 

den svadaen du skriver har ingenting med hans problem å gjøre.

 

 

jeg har samme problemet på min k750i, har ikke orket å sende den på service enda, men det er en feil som sitter i telefonen, ikke i minnekortet. jeg har testet flere minnekort og de funker heller ikke, og mitt minnekort virker i andre telefoner. er nok bare å sende den på service så løser det seg nok.

5355619[/snapback]

 

 

Yeah Right

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...