Gå til innhold

Lego Star Wars - HJELP!


Anbefalte innlegg

Sukk.

 

Unga har så og si spilt igjennom hele Lego Star Wars. De manglet kun den siste "?" døren, og så kom jeg ved et uhell til å formatere den harddisken spillet lå på.

Spillet er nå installert på nytt, men de mangler nå alt. Dvs. alle dørene er låst og ingen ekstra spillere er tilgjengelig.

Har ikke tørt å nevt det for dem enda, og håper kanskje noen som har kommet så langt kunne sende meg sine lagringer slik at jeg slipper den hylinga fra ungene og evt. må sitte å spille igjennom det for dem.... (huff).

 

Noen som har kommet så langt (kjøpt opp alle karakternene og alle dørene, bortsett fra den siste døra (? døra)) og kan sende den til meg?

Please.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er en side jeg som du finner koder på http://www.code5.de/pccheats/l/lego-star-wars.shtml

Har testet mange koder. Alle sammen åpner opp muligheten til å kjøpe de forskjellige figurene, men jeg må jo samle penger for å kunne kjøpe de.

Sukk.... Det hjelper ikke.

 

 

Men jeg gidder ikke gi deg bin fila. Siden det er wares. Bare søkte på google etter swlego.bin som du oppga meg. :mad:

5351830[/snapback]

Hva prater du om? wares? Forklar! :hmm:

 

De *.bin filene jeg er ute etter er på 1kB hver og innholder savinger (og kun det). :ermm:

Ikke noe wares i det :p

 

swlego.bin (også 1kB) fant jeg ut innholdte div. instillinger, og den trenger der derfor ikke (jeg trodde det på begynnelsen).

 

Dumt du ikke "gidder" å gi meg savingene dine.....

Jeg skulle så gjerne hatt kloa i de :)

Jeg har søkt etter disse bin filene på nettet og har ike funnet noen.

 

Ungene fikk masse Star Wars lego (klosser/figurer) til jul, og kommer snart til å mase om å få spille Lego Star Wars spillet igjen... (og jeg har enda ikke fortalt dem at jeg klarte å slette savingene.... :whistle: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...