ombay 0 Report post Posted December 18, 2005 (edited) Er det noen som vet om det er noen begrensning på hvor stort minnekort man kan ha i SE P900? Tengte å kjøpe meg 1GB får så å bruke mobilen som MP3 spiller. Er det noen som har erfaring med og MP3 spilleren bruker mye strøm? På forrhånd takk! Edited December 18, 2005 by ombay Quote Share this post Link to post
zand 0 Report post Posted December 18, 2005 128 MB. P900 støtter ikke Memory Stick Duo Pro. For å få den til å støtte Pro-kort må du legge inn P910i software, noe som gjør at du mister garantien. Quote Share this post Link to post
ombay 0 Report post Posted December 18, 2005 OK Takk for hjelpen. Men hvor finner jeg P910i softwaren? og kan du beskrive hvordan jeg legger den inn? På forrhånd takk! Quote Share this post Link to post
zand 0 Report post Posted December 18, 2005 Dette er ikke noe du kan legge inn selv. Den må legges inn av et verksted. Se www.gsmteknikk.no. De utfører oppgraderingen. Quote Share this post Link to post
S-r-ex 141 Report post Posted January 21, 2006 prøv GSM-teknikk i Oslo, de fikser det! sendte in min P900 på morgenen, fikk en P905 tilbake på kvelden. nå har jeg et 1GB-kort i den. så de 900 ktonene var ikke bare et waste alikevel! Quote Share this post Link to post