Gå til innhold

Half-Life: *oppdatert* Kan ikke gå bakover mens jeg dukker


Anbefalte innlegg

Dette problemet gjelder HL2 alle HL2 mods jeg har (GMod, CSS, HL:DM osv), og går ut på at jeg ikke kan gå bakover mens jeg dukker. Dette gjelder bare når CTRL er dukkeknappen.

 

Jeg tror det skjedde når jeg gikk ut på kanten av et tak på cs_assault og snudde meg slik at jeg ble stående i luften. (Beste måten jeg klarer å forklare på.)

Dette er andre gang det skjer, og sist gang gikk det å kjøre systemgjennoppretting, men ikke denne gang. Har lagt inn tastaturdrivere på nytt.

 

Crouching med CTRL funker fett i andre spill jeg har prøvd (BF2, CoD2).

 

Håper virkelig noen vet hvoran man fikser dette, for reinstallering av HL2 vil vel bety at jeg må ta backup av alle savegames, GMod utvidelser osv, og det vil jeg helst unngå.

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det funket nok ikke. :( Men takk uansett.

 

Har et par ting som kanskje kan hjelpe noen å hjelpe meg;

 

- Konflikten er kun mellom CTRL og S

- Problemet forekommer kun hvis jeg trykker inn CTRL før S, ikke motsatt.

- Det samme skjer på andre tastatur og på andre USB-porter.

 

I tillegg har jeg reinstallert hele STEAMopplegget, men jeg ble tydeligvis ikke kvitt alle brukerfilene. Alle skjerm-, og kontrollinnstillinger (o.l.) var tilstede da jeg prøvde igjen, og selvsigende nok; CTRL+S-konflikten.

 

Hvis noen vet hvor Steam userfiles (eller noe slikt) ligger, og/eller hvordan man tilbakestiller de 100% hadde det vært til STOR hjelp.

 

Alle svar mottas med stor takknemmelighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...