Gå til innhold

Rogue spørsmål, addon og våpen spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei hei :)

 

Jeg lurer på, hvilken macro/addon kan jeg bruke, slik at jeg trykker "ambush" så skifter den automatisk til dagger i main hand? :hmm:

 

Et annet spørsmål, jeg springer rundt som lvl 36, med to forferdeligt dårlige sverd. Hvilke bør jeg skaffe meg? Liker godt å gjør stor dmg, så liker godt to sverd. Bruker mest Cheap Shot når jeg angriper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lord-Myrrah, er ikke de sverda for lvl 44 og over? Jeg er bare 36 =/

Men, takk for forslag folkens! Nå har jeg noe å sikte etter :D

5307381[/snapback]

Neida. Det er item level 44, bare å ta dem ;)

 

edit: Hmm, du må vente til du er level 37 for å få questet om Vanquishers Sword, om du er horde. 39 om du er alliance.

Endret av BurTMastA
Lenke til kommentar

Macro:

 

inspirert av -=Toasted=-'s post i Macro tråden.

 

/script PickupContainerItem(0,1);

/script -- daggern er nå på musepeker.

/script PickupInventoryItem(16);

/script -- nå er dagger equippa og sverdet er på musepeker.

/script PickupContainerItem(0,1);

/script -- nå ligger sverdet der daggern lå.

 

Dette forutsetter at våpen ligger i ryggsekken på første slot.

 

Du må hugse på at etter 1.8 var det vel så fikk weapon swich en global cooldown, dette gjør at du ikke kan skifte og direkte bruke ambush, du må vente ca 1? sek før du kan bruke en abilety etter å ha skifta våpen.

 

Det finnes og en god ad-on som kan gjøre at du skifter våpen (og utstyr viss du vil det) når du går i stealth. Kan og brukes til å skifte utstyr når du mounter (riding speed gear) og når du går inn i plaugelands ( AD trinket ) Hugser ikke hva den het, men det er det kanskje noen andre som gjør her..

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...