Gå til innhold

Respons på uferdig layout til casemod-webside


Anbefalte innlegg

http://glisevask.hotserv.dk/mod/

Er ikke helt ferdig med designet. Skal BTW ligge på mod.glisevask.com når min forbannade host for gira opp ræva og ordna hva det nå enn er som sørger for at serverne dems er nede.

Men iallfall, prøver å kjøre en litt fresh stil med bruk av en del CSS. Droppa de flytende DIVsene foreløpig. Men som sagt er designet uferdig, så er sikkert mye å pirke på. Også angående nettlesere.. :ermm:

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det virka fint jeg.

Få litt mer gode farger inn der kanskje. personlig er jeg ikke så glad i sider som er så alt for lyse.

du kan nok mer enn meg når det gjeller css og sånt :p så der har jeg ingenting jeg sku ha sagt.

 

Godt og oversiktlig side hvertfall. finner godt fram til "tralala" greiene dine :p

Lenke til kommentar

Takk takk! Tralala, ja.. :p Hehe, min versjon av "Lorem Ipsum"..!

Synes selv at CSSen min er litt rotete og burde kanskje strukturere litt bedre.

Men farger sier du? Forslag, helst fargekode?

Tenkte på brun, men veit ikke hvor mye forskjell det gjør i forhold til svart/grå/hvit-fargeskjemaet som jeg brukes en del..

Har tenkt på å legge inn en mørkere bakgrunnsfarge bak selveste "hovedboksen". Helst med litt farge, altså ikke svart/hvitt. Forslag der?

Lenke til kommentar

Alt i alt ei fin side. Litt foarger vill gjort dette bedre då, plusse litt småpuss. F.eks, det burde ha vært ein fade nede, slik det er oppover, det slutter ganske brått der, og overgangen frå menyen til "søk" er ikkje markant nok, vanskelig og sjå kor den går. Og til slutt, når du bruker hover-funksjonen på menyen, flytter skirfta seg litt til høgre.

 

Thats all!

Lenke til kommentar

Skjønte ikke helt hva du mente med fade her? Vet hva det betyr, men skjønte ikke i hvilken sammenheng du tenkte på.

Overgangen ikke markant nok? Forslag på forbedringer der? Har tenkt på en litt tykk, grå linje under hver meny-del. Men vet ikke hvordan det ser ut i forhold til den neste menyheaderen.

By the way er det meninga at teksten skal flytte seg litt til høyre via indent. Er det plagsomt? Har vurdert å kanskje fjerne det om det blir et irritasjonsmoment. Trenger forresten fortsatt fargeforslag.. :) Er vanskelig å finne noe som stemmer med limegrønn. Noen som husker adressen til siden/sidene som generer fargeskjema?

Lenke til kommentar

Jupp, er det. Er klar over sentreringsfeilen, skal få fiksa det så kjapt som mulig. Hadde de nye filene hos pappa, men fikk sendt dem per email istad så når jeg kommer hjem fra sykehusbesøket (må se til morra mi med 6 skruer og ei plate i hofta) så skal jeg se litt på det. :)

Er veldig fornøyd med den konstruktive tilbakemeldingen! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...