Gå til innhold

Dama er blitt flink med Photoshop


bjornegil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det var synd hun la teksten over øyet på det første bildet. Det hadde nok blitt mye bedre om den hadde vært plassert en annen plass. Hun har kanskje lagret det som PSD og kan flytte på tekstlayer?

5307265[/snapback]

Hun hadde visst allerede gjort det om, så jeg byttet ut innlegget med det hun ikke hadde over øyet :)

Lenke til kommentar
Er dette selvlært, eller har hun gått på noe kurs/fått instrukser fra deg?

 

Hvilke tutorials har hun/dere/du i så fall brukt?

 

 

Dritbra!  :w00t:

5308133[/snapback]

Alt dette er selvlært.. Kun plukket opp tips her og der på nettet.. Jeg er helt GRØNN når det kommer til Photoshop.

 

Hva betyr tutorials?? :hmm:

 

Hun har brukt brushes og overlay på de(tror jeg da) :hmm:

Lenke til kommentar
Syns det var synd hun la teksten over øyet på det første bildet. Det hadde nok blitt mye bedre om den hadde vært plassert en annen plass. Hun har kanskje lagret det som PSD og kan flytte på tekstlayer?

5307265[/snapback]

Hun hadde visst allerede gjort det om, så jeg byttet ut innlegget med det hun ikke hadde over øyet :)

5307361[/snapback]

 

Mye bedre :thumbup:

Lenke til kommentar
Det første likte jeg godt, men resten var ikke så imponerende. Det første ser mer proft ut. De andre er fine, fine på linje med det dårligste du får i butikkene, men ikke imponerende. Synes spesielt at blandingen av farger og svart-hvitt på julebildet ikke var noe særlig, men alt i alt BRA!

5318877[/snapback]

Det første er vel noe av det siste hun har laget og de andre første.. Jeg skal legge ut nye "verk" etterhvert. :w00t:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...