Marti 3 Report post Posted December 18, 2005 Jeg kjøpte nettopp en Cool Drive 6 og koblet den med en gang til Tsunami 120mm radiator vifta mi. Den kjørte i vei og gikk saktere når jeg stilte ned turtallet, men problemet er at jeg ikke kan se hvor mange RPM den gjør. Altså jeg kan trykke på "Saktere" knappen, og da går vifta saktere, men jeg kan ikke se hvor fort den går for det. Litt irriterende da jeg ikke kan sette "thresholds" osv. Noen som vet om det er en løsning rundt dette eller om jeg må leve med det? Håper denne ble postet mest mulig riktig . Quote Share this post Link to post
Klekkus 1 Report post Posted December 18, 2005 (edited) Tror denne skulle vært under Kjøling - Luft Bare å koble om den gule leningen, til f.eks. hovedkortet så kan du se rpm Edited December 18, 2005 by Klikka_bZerk Quote Share this post Link to post
Marti 3 Report post Posted December 18, 2005 (edited) Gule ledningen på Sunon vifta? Den som ikke er der ? Forresten, hvis det kommer en mod innom ber jeg han/hun flytte posten til Kjøling - Luft. Edit: Sunon, ikke Tsunami. Er så likt navn . Edited December 18, 2005 by Marti Quote Share this post Link to post
Klekkus 1 Report post Posted December 18, 2005 Gule ledningen på Tsunami vifta? Den som ikke er der ? Forresten, hvis det kommer en mod innom ber jeg han/hun flytte posten til Kjøling - Luft. 5307388[/snapback] Jaja, da får du bare inse det og leve utnen rmp måler da. Siden det ikke er en gul kabel på den så får du ikke målt rmp pga at det ikke er noen rpm måler på vifta de Quote Share this post Link to post
Marti 3 Report post Posted December 18, 2005 Argh. Radiator vifta mi har ikke RPM måler mens den fattige casevifta mi som kosta 100 spenn har det. Kanskje jeg kjøper en ny 120mm radiator vifte da . Quote Share this post Link to post
Klekkus 1 Report post Posted December 18, 2005 Argh. Radiator vifta mi har ikke RPM måler mens den fattige casevifta mi som kosta 100 spenn har det. Kanskje jeg kjøper en ny 120mm radiator vifte da . 5307420[/snapback] http://www.microplex.no/category.aspx?cat=351&mcat=15s351 Quote Share this post Link to post
Marti 3 Report post Posted December 18, 2005 Tenker jeg går for en Delta der ja . Quote Share this post Link to post
Khalifen 64 Report post Posted December 19, 2005 59dB? Sikker på at du vil ha en flymotor i PC'en din da? På en radiator trenger du ikke en altfor heftig vifte. En av de Mist-viftene vil vel funke, eller Papst. Quote Share this post Link to post