Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I Januar er det på tide å kjøpe ny mobil for meg.!

jeg har sett på utrolig mange telefoner! Akkurat nå ser jeg på Z520i. Den ser veldig bra ut. men nå vil jeg høre hva dere synes om den. Er den en bra telefon for meg med tanke på at max pris jeg vil betaler er 2000kr ? Det står at den har VGA kamera. er det bra ?

 

kan noen fortelle meg om denne telefonen? er det verdt å kjøpe denne telefonen?`og er det minnekort i den ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...