Gå til innhold

fps problem med fifa demoen x360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat samme problem her. Det er ganske irriterende igrunn. Men det er kun på en spesiell kameravinkel den har lav framerate. Utrolig pussig at dem ikke har fikset på dette før lansering. :thumbdown:

 

Noen flere som sliter med lagging/hakking når man spiller FIFA på Live? Enkelte ganger så lagger det så mye at jeg blir kraftig irritert. Skal jo ikke lagge når jeg har 8 Mbit linje :realmad:

Lenke til kommentar
Lurer på en ting om live på fifa jeg, er det mange folk som spiller? Og åssen er nivået osv?

5305685[/snapback]

 

Jeg har nå spilt 10 kamper og vunnet 7. Tapt en gang på straffe og en gang mot en veldig god spiller, tredje tapet var pga lagging. Helt umulig å spille :(

 

De gangene jeg har forsøkt å spille, så har det alltid vært noen å spille mot. Ganske artig :) Nivået er ganske lavt på de jeg har møtt. Er kun en av de ti som har vært god.

 

Man kan velge mellom å spille ranked eller unranked. Spiller man ranked så blir resultatet i kampene registrert Live, mens på unranked skjer ingenting (logisk nok). Spiller man på unranked skjer det ofte også at folk logger av midt under kampen hvis du leder mye, dårlige tapere.

Lenke til kommentar

Selv vil jeg anbefalle pro evo serien da! Etter jeg prøvde dette, ble fifa uspillbart i mine øyne.. Spillte fifa fram til 99... Så prøvde jeg pro evo serien, som førte til at jeg aldri mer spillte fifa!

Kommer pro evo 5 til 360, noe jeg vil tro blir helt vilt!

Dette gleder ivertfall jeg meg til :grin:

 

Er det ikke mulig for at EA kan fikse dette fps problemet med en oppdatering på Live?

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
Selv vil jeg anbefalle pro evo serien da! Etter jeg prøvde dette, ble fifa uspillbart i mine øyne.. Spillte fifa fram til 99... Så prøvde jeg pro evo serien, som førte til at jeg aldri mer spillte fifa!

Kommer pro evo 5 til 360, noe jeg vil tro blir helt vilt!

Dette gleder ivertfall jeg meg til  :grin:

 

Er det ikke mulig for at EA kan fikse dette fps problemet med en oppdatering på Live?

5305750[/snapback]

 

Blir frustrert over at PES-spillene ikke har lisensierte navn på spillere og mindre engasjert over den tamme stemningen og atmosfæren på kampene. Men PES har helt klart et potensiale, de mangler bare litt kapital til lisenser og slikt. Serien har jo begynt å bli ganske populær, så hvorfor satser dem ikke stort med å skaffe seg alle lisenser og legge til mange supportersanger under kampene. For meg så virker PES-serien som et "open sourve"-spill når jeg ser menyene og selve spillopplevelsen. De som kjenner til RACER og Live To Speed vet hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Selv vil jeg anbefalle pro evo serien da! Etter jeg prøvde dette, ble fifa uspillbart i mine øyne.. Spillte fifa fram til 99... Så prøvde jeg pro evo serien, som førte til at jeg aldri mer spillte fifa!

Kommer pro evo 5 til 360, noe jeg vil tro blir helt vilt!

Dette gleder ivertfall jeg meg til  :grin:

 

Er det ikke mulig for at EA kan fikse dette fps problemet med en oppdatering på Live?

5305750[/snapback]

 

Blir frustrert over at PES-spillene ikke har lisensierte navn på spillere og mindre engasjert over den tamme stemningen og atmosfæren på kampene. Men PES har helt klart et potensiale, de mangler bare litt kapital til lisenser og slikt. Serien har jo begynt å bli ganske populær, så hvorfor satser dem ikke stort med å skaffe seg alle lisenser og legge til mange supportersanger under kampene. For meg så virker PES-serien som et "open sourve"-spill når jeg ser menyene og selve spillopplevelsen. De som kjenner til RACER og Live To Speed vet hva jeg snakker om.

5305804[/snapback]

 

 

Kan ikke annet enn å si meg enig i det med lisensene.. Noe de trenger å forbedre!

Sjarmen til Pro evo ligger alikevel i spillbarheten .. :thumbup:

Dette føles alikevel ikke så viktig når man spiller dette spillet, siden det er så spillbart som det er..

Pro evo 5 blir sett på som det beste fotball - spillet noen sinne! Det føles som ekte fotball.. For meg som spiller fotball selv, føles dette som i virkeligheten!

Det er mye mer arcade følelse over fifa. Selv om det har blitt mer realistisk og ''tatt'' en del ting fra pro evolution for å gjøre det mer realistisk!

Jeg vil uansett anbefalle det til en hver fotball fan! :)

Lenke til kommentar
Jeg har testa demoen og jeg synes det er fett, dessuten er det det eneste fotballspillet ute til xbox nå og jeg skal ha det.

5306486[/snapback]

Testa demoen selv, og jeg håper ikke folk sløser vekk penger på et slikt spill. Det oppfordrer bare EA til å pøse på med mer drit. EA har noen titler som kan telles på en hånd som er bra, men de er ellers en crapfactory uten like.

Vent nå heller på Pro Evolution eller noe.

Lenke til kommentar

Synes Fifa 06 RtTWC er ganske bra... eneste "hakkingen" jeg opplever er på noen replays, men det kommer på samme typen replays hele tiden, så det er like før jeg tror det er med vilje... Utenom det er spillet helt glatt uten framedrops i det hele tatt.

 

Et av de beste fotballspillene jeg har spilt i hvert fall ( så lenge du driter i klubblag og managermodus), ser helt nydelig ut til tider (som en tv-sendt fotballkamp).

Lenke til kommentar
Jeg har testa demoen og jeg synes det er fett, dessuten er det det eneste fotballspillet ute til xbox nå og jeg skal ha det.

5306486[/snapback]

Testa demoen selv, og jeg håper ikke folk sløser vekk penger på et slikt spill. Det oppfordrer bare EA til å pøse på med mer drit. EA har noen titler som kan telles på en hånd som er bra, men de er ellers en crapfactory uten like.

Vent nå heller på Pro Evolution eller noe.

5306593[/snapback]

 

Jeg driter i framedrop på replaysa fordi det er det eneste jeg ser som ett problem men jeg ser aldri på replays og når jeg testa demoen var det bare framedrop på en type replays og det var ikke så ille synes jeg. Jeg kunne ventet på PES og kan hende jeg kjøper det i tillegg men jeg synes det er kjedelig uten lisenserte lag. Greit nok, de har fått ett norsk lag nå og det er Rosenborg. Synd at det er helt feil lag for meg som vil ville alt med Vålerenga.

Lenke til kommentar

Jeg synes dere burde holde dere unna EA Sports på 360 foreløpig. De har laget spill som er grafisk overlegne, men gameplayet er helt på tryne.

 

Jeg har spilt FIFA serien helt siden 96, fram til i dag. Grafikken blir bedre og bedre for hvert år, men gamplayet er forsatt dårlig - mener jeg da.

 

Jeg har også utviklet en del patcher for FIFA serien i 5 år, så jeg har spilt dem en god del. Første gang man prøver et nytt FIFA spill, så tenker man: "Hmm wow, FIFA er kaos i år, den har faktisk blitt mye bedre enn noen annen football spill". Kamp etter kamp blir man bare mer og mer frustrert over hvor dårlig gamplayet er, over diverse bugs, og skripta mål. Det blir rett og slett kjedelig og jeg ender opp med å spille Pro Evolution Soccer, som faktisk har det beste gameplayet i tre utgaver på rad! PES 3, PES 4 og PES 5. Men som vi alle vet, så er ikke grafikken hos PES noe å skryte av.

 

PES 5 kommer til Xbox360 før eller senere, og da håper jeg denne gangen at de gjør noe med grafikken! hvis det blir slik som før, da er det ingen vits for meg å kjøpe den "igjen" (har den på PS2).

Lenke til kommentar

FIFA på 360 er et stort steg bakover for en serie som har blitt sterkt forbedret de siste årene. Det lukter hastverksarbeide langt vei.

 

For meg er det aller verste (eller beste?) at spillerne på Norge (og andre landslag) ser ut som heroinjunkier som er plukka rett opp i Skippergata. Den ekle skinnende huden gjør at de ser ut som kaldsvettende narkomane, og i enkelte mellomsekvenser i kampene minner bildet på skjermen meg mest om et overvåkingskamera fra Oslo S. Men slikt blir det jo underholdningsverdi av.

 

Jeg gleder meg allikevel til å se hvordan FIFA 07 blir på 360. I et intervju med Seabass (mannen bak Pro Evolution-spillene) jeg gjorde tidligere i høst fortalte han at alle PES-spill ble utviklet for en basisplattform (PS2), og deretter konvertert til andre formater (Xbox, 360, PC), så det blir nok ikke noen revolusjonerende forbedringer i 360-versjonen av PES6, bortsett fra noe penere grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...