Gå til innhold

Er det vits å bytte til pci express?


Inspekta

Anbefalte innlegg

Er det vits å bytte om system til pci express eller kommer noe sånt som agp 16x neste måned som du kan bruke i gamle agp8x HK's fram til du gidder oppgradere resten? Noen innspill eller noen som kan avkrefte? Svidde meg på å kjøpe s754 og agp rett føre 939 og pciE tok av forrige gang, vil nødig gå i samme fella igjen å blokkere meg for oppgraderte nær framtidige komponenter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja men siden agp8x hadde vært raskere enn pci8x lurer jeg på om produsentene kommer tilbake til det gamle systemet bare med en 16xagp eller noe annet lurt for å få tappet oss for penger å få oss til å kjøpe nye HK's og skjermkort på nytt igjen

5305189[/snapback]

 

AGP-Express? :tease:

5305278[/snapback]

 

Først kom pci>agp>pci-express>agp-express... Trenden ser slik ut ja :p

Dersom du skal kjøpe pc nå, så går man så klart for pci-express, og ikke agp.

Lenke til kommentar

Poenget med denne tråden var å finne ut om noen satt på noen informasjon om det kom et nytt system veldig snart. For da gidder jeg ikke kjøpe pci express nå siden det har vært i to år så er det sikkert et nytt system rundt hjørnet, hvis dere hadde lest posten ser dere at agp16x er bare et hypotetisk navn for noe som "kan" komme. Men ingen som vet noe jeg ikke vet tydeligvis, og ja, jeg har fått med meg at jeg burde kjøpe pci express hvis jeg skal kjøpe noe nå. Mye seriøse svar.. doh

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...