Gå til innhold

Leter etter skikkelig pc pult


Anbefalte innlegg

Tøyer kanskje grensen for hardware, men skikkelig møbler for å jobbe ved en maskin lenge og godt er viktig. Er ikke kult med dødsbra maskin når komforten ellers er dårligt, og det er for lite fokus på ornlige møbler

 

Har lett lenge etter en pult som er av en viss størrelse bordplatemessigt. Men det viktigste er at selve pulten kan heves og senkes. Slik kan jeg gå fra svært lavt nesten liggende til å stå og jobbe.

 

Ingen vanlige møbelforhandlere selger slikt. Men mange bedrifter har slike møbler ... men hvor får de tak i slike pulter? og hva koster slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

regulerbare bein er helt klart ett pluss. er rimelig digg å kunne justere høyden eksakt etter den som skal jobbe ved pulten..!

 

Edit : 5K+ er STEINDYRT for høydejusterbart understell, bare så det er sagt, den lokale møbelforhandleren (møbelringen) har ett høydejusterbart bord til litt over 3K, finner det ikke i onlinekatalogen... Er bare ett hint om at du kan få det billigere enn 5K+

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar
Tøyer kanskje grensen for hardware, men skikkelig møbler for å jobbe ved en maskin lenge og godt er viktig. Er ikke kult med dødsbra maskin når komforten ellers er dårligt, og det er for lite fokus på ornlige møbler

 

Har lett lenge etter en pult som er av en viss størrelse bordplatemessigt. Men det viktigste er at selve pulten kan heves og senkes. Slik kan jeg gå fra svært lavt nesten liggende til å stå og jobbe.

 

Ingen vanlige møbelforhandlere selger slikt. Men mange bedrifter har slike møbler ... men hvor får de tak i slike pulter? og hva koster slikt?

5305126[/snapback]

 

 

Har jobbet en del som møbel montør og vi satte opp pulter for Hov Dokka som ble kjøpt opp av EFG mange bedrifter kjøper herfra blant annet posten

 

http://www.efg.no/products.asp?PageID=1954...D=528&what=pris

 

 

kan jo sjekke ut dette desverre står det ikke no priser men bare et forlag går jo an og ringe og høre

Lenke til kommentar
Jeg har kontorstol som kan heves og senkes. mye billigere :)

5308096[/snapback]

 

Nåja, å sitte med føttene hevet fra marka er etter min mening irriterende... Det samme gjelder å måtte rette føttene ut under pulten :hrm: Du kan nok ikke sammenligne en kontorstol som er regulerbar, med en pult som er regulerbar.. Å kombinere dem vil helt klart være det beste, men, jeg ville heller valgt regulerbar pult framfor regulerbar stol... Annet enn det, en skikkelig kontorstol er DYR... 3-5K er ikke uvanlig.. Klart, du får rimelige stoler til 8-900 :roll:

 

Menmen, bare min mening.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...