Scotty Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 RBR, står for? Fortell. hva går dette spillet ut på?
vegard_S Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 RBR, står for? Fortell. hva går dette spillet ut på? 5319045[/snapback] altså richard burns rally ^^
Scotty Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 RBR, står for? Fortell. hva går dette spillet ut på? 5319045[/snapback] altså richard burns rally ^^ 5319198[/snapback] Owned
Chriskart14 Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 RBR, står for? Fortell. hva går dette spillet ut på? 5319045[/snapback] altså richard burns rally ^^ 5319198[/snapback] Owned 5319787[/snapback] HVis du virkelig vil ha noe å bryne deg på, kjøp Grand Prix Legends: Hjemmeside Spillet er veldig gammelt (ble gitt ut i 1998), men nyere mods gjør at spillet ser ganske bra ut i dag. Samtidig har spillet en utrolig god "tire model", man føler seg som kongen på haugen når man mestrer de bilene! Prøv denne demoen, se hva du synes: GPL Demo 2004 Et annet spill som absolutt fortjener en plass på spillhylla er Live For Speed. Fantastisk med MOMO rattet
Alt-Ctrl Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Bare et tips på si. Hvis dere har Joystick med FFB, så kan dere faktisk bruke det som girstang ved hjelp av et lite program. Det er hovedsakelig for laget for LFS, men det skal fungere med flere spill. Her finner dere den og forklaring. http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=214673 Det lønner seg nok å lage en H plate, slipper å bomgire så mye, uten at det er et kjempe problem.
Scotty Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Skrevet 23. desember 2005 Har tenkt å skaffe meg: -SP2 lisens til Live for speed -Richard burns -GTR Og jeg har sett litt på GT Legends, spillet ser utrolig bra ut(ut ifra bilder og artikler). Er det noen erfaringer på dette spillet? Mvh Scotty
Alt-Ctrl Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Hvis du søker på google etter det skal det ligge en demo ute ett eller annet sted ihvertfal.
amiga600 Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Richard burns rally er det jeg spiller mest med ratt og pedaler;) Men gtr og lfs er også bra.
Scotty Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Skrevet 24. desember 2005 Åhh, gid som jeg elsker julaften. Fikk: -Momo-rattet(selvsagt) -Juiced(pc) -NFS Most wanted(ps2, selv om jeg ønsket meg det på pc) -GTR (Jippi, har prøvd det i en time nå med momo-rattet, kommer til å sitte en dag og spille GTR med momo-rattet på TG ) -++ div som ikke hadde med pc å gjøre God jul alle sammen!
Alt-Ctrl Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Damn, du fikk noen fine julegaver der ja. Utenom Most Wanted :-P Juiced vet jeg ikke mye om. Fikk brenne-cdr og DVDr jeg da. hehehe. har selv tenkt å spandere på meg GPL og GTR, finner dog ingen som selger GPL lenger. Eller jeg fant en svensk butikk, men de sendte ikke til utlander :-(
Chriskart14 Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 (endret) har selv tenkt å spandere på meg GPL og GTR, finner dog ingen som selger GPL lenger. Eller jeg fant en svensk butikk, men de sendte ikke til utlander :-( Hehe, det går ann å bestille det fra USA tror jeg. Har spilt dette i 5 år nå, fortsatt er det like rått GTR har jeg hatt siden det kom ut. Helt sinnsvake lyder, blir liksom veldig intenst når du kjører Det eneste jeg savner er vel litt mer intelligent AI. Etterhvert vet du akkurat hvor de kjører, hvor du har mulighet til å kjøre forbi osv. Kan bli litt ensformig etterhvert. Men uansett, det er et supert spill. Veldig realistisk og supert med MOMO rattet ! Som jeg sa, jeg tror GPL kan kjøpes hos BHmotorsports. Veit ikke om det er til hjelp, men de selger det hvertfall. Endret 25. desember 2005 av Chriskart14
Alt-Ctrl Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Takk for tipset :-) Kommer nok uansett til å spille mest LFS, men det er jo morro å utvide horrisonten litt da :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå