Gå til innhold

Veske til 350D samt utstyr, noen anbefalinger?


Anbefalte innlegg

God kveld i stuen..

 

Jeg skal nå gå til innkjøp av ny kameraveske til mitt 350D speilrefleks. I vesken vil jeg også ha plass til mitt objektiv og evt. et fremtidig objektiv (altså to stk.). Kan vere greitt med plass til blitz og evt. en notisblokk også :)

 

Har nå en Caselogic ES-5, men denne er etter min mening litt lite fôret / beskyttet mot støt / slag. Vet heller ikke hvor vanntett det er, men uansett så kan det bli litt for lite plass i vesken.

 

Noen som kan anbefale meg en godt fôret og vannavstøtende kameraveske med plass til overnevnte ting?

 

Edit: Kan forøvri henvise til innlegg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=456950 om anbefalinger av ryggsekk til 350D m/ utstyr.

Men, tar gjerne i mot tips her til kameravesker

Endret av SirAleks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2 veskeprodusenter som har "alt" av størrelser på kameravesker og skikkelig kvalitet og foring er Crumpler og Lowepro. Lowepro sine AW-bagger har regntrekk og tåler en hel del søplevær.

 

Dette er solide vesker, men hvor mye en softbag beskytter mot støt og slag i alle fall veit jeg imidlertid ikke, men jeg tror ingen av de "rimelige" baggene tåler så mye at jeg hadde sendt utstyret mitt i bagasjen på et fly i en slik :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...