Gå til innhold

Kjørte på rødt


Corn

Anbefalte innlegg

Kjørte inn i et lite kryss i dag på gult/rødt, usikker på om jeg kom over stopplinjen på gult. Det var i hvert fall sånn at jeg fikk en ekkel følelse. Skulle til høyre i krysset, og der står onkel politi i kommandobil.

Han bruker fjernlysene på meg, og gir meg et stygt blikk og har anklagende håndbevegelser. Jeg prøver å uttrykke meg som en synder, men kjører videre forbi han (vi kjørte i hver vår retning.) Han kjørte bare videre etter dette.. Skal jeg anse meg selv som griseheldig at han ikke stoppet meg helt, eller kan jeg vente meg en saftig bot i posten/på døren innen kort tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg burde vel strengt tatt ha stoppet da jeg så det gule lyset, men bestemte meg for å gasse på for å rekke det. (Noe som vel er fyfy) Ville godt helt fint å bremse ned.. Etter jeg har gasset på og lyset blir rødt det milliesekundet jeg skal til å kjøre inn i krysset så kan jeg ikke stoppe nei.

Lenke til kommentar
5800 + 2 prikker. Det koster mer å kjøre på rødt enn å bli tatt med narkotika...

5335394[/snapback]

 

Narko skader som regel bare deg sjøl, men å kjøre på rødt kan drepe andre i enkelte tilfeller..

5336186[/snapback]

 

Ja, det er klart, men uhell skjer selv den beste, uavhengig av hva det måtte være.

Det farligste er å leve - Det dør en garantert av...

 

Poenget mitt var litt begge veier - Bota for å kjøre på rødt er for lav, men bota for å bli tatt med narkotika er latterlig lav.

Lenke til kommentar
5800 + 2 prikker. Det koster mer å kjøre på rødt enn å bli tatt med narkotika...

5335394[/snapback]

 

 

Vårt alles kjære norge og dets lover..

 

Hørte om noen som blei tatt med 13 gram hasj utafor en barneskole, de fikk inndratt dopen og 3800 i bot... De stod der for å selge det til barn!

 

Flere som kjører på rødt, enn folk som blir tatt med dop, pluss at politiet fokuserer trafikksyndere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...