Gå til innhold

Ny MP3 spiller til bruk - ikke pynt


Anbefalte innlegg

Hei, er på jakt etter ny MP3 spiller som skal primært brukes til urbant friluftsliv og trening.

 

Det jeg først og fremst forventer er:

- God batteritid (Uaktuelt med noe mindre enn ca.20 timer)

- God lyd (Hvilket headsett som følger med er uvensetentlig da jeg har et par gode hodesett allerede)

 

Sånn ellers:

- Helst flashbasert, [ikke nødvendig men mye minne så langt det er 256 mb. eller mer]

- Helst bør jeg slippe å bruke spesiell programvare for enheten [- MAO: spillen bør komme opp som flyttbar disk.]

- Gjerne støtte for flere ulike formater [om jeg skal være kravstor, er det et pluss med .OGG]

- Være solid bygget [hermed er alt med iPOD ekskludert for min del, de tåler intet]

- Skjerm, merke og design kan gjerne være brukbart men er ikke avgjørende for kjøp.

- Prisen kan gjerne være gunstig [men er villig til å bruke det som er nødvendig for at jeg blir fornøyd]

 

På forhånd takk.

Remerser

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, er på jakt etter ny MP3 spiller som skal primært brukes til urbant friluftsliv og trening.

 

Det jeg først og fremst forventer er:

- God batteritid (Uaktuelt med noe mindre enn ca.20 timer)

- God lyd (Hvilket headsett som følger med er uvensetentlig da jeg har et par gode hodesett allerede)

 

Sånn ellers:

- Helst flashbasert, [ikke nødvendig men mye minne så langt det er 256 mb. eller mer]

- Helst bør jeg slippe å bruke spesiell programvare for enheten [- MAO: spillen bør komme opp som flyttbar disk.]

- Gjerne støtte for flere ulike formater [om jeg skal være kravstor, er det et pluss med .OGG]

- Være solid bygget [hermed er alt med iPOD ekskludert for min del, de tåler intet]

- Skjerm, merke og design kan gjerne være brukbart men er ikke avgjørende for kjøp.

- Prisen kan gjerne være gunstig [men er villig til å bruke det som er nødvendig for at jeg blir fornøyd]

 

På forhånd takk.

Remerser

5304003[/snapback]

 

Ipod tåler intet???

Kan fortelle deg at min Ipod har tålt meget.

Jeg kjøpte min brukt for ca. 1 år siden. Da av en person som vile selge den fordi han kom til å ødlegge den sa han, noe den alerede da bærte preg av...

Noe av det min har vært igjenom:

Har hovedsaklig brukt den i garasjen koplet til et par pc høytalere. Min orden er ikke av den beste så det meste ligger å flyter utover betong gulvet samt Ipod og lader. Det er ikke få ganger jeg har tråkket på den mistet ting på den sparket i den, sveiseperlene har regnet over den osv... grist både olje kjemikaljer vann og diverse på den.

Etter en stund fant jeg ut at et ikke var så lurt å la den ligge på gulvet, så jeg fant ut at jeg skulle lage en liten "lomme" på veggen jeg kunne ha den oppi. kjemmepe lurt :nei: bortset fra at ledningene både til strømen å høytalerene ligger på tvers over der min pasasje inn i garasjen er, noe som førte til at jeg med litt dårlig tid inn i garasjen røska med meg det som lå av kabler på gulvet blant annet de til Ipoden... Først smalt den i vegen før den fortsatte 1,5 m videre ned i betongen med veldig god fart... :cry:

Det ble stille... jeg plukket den opp å så på displayet det så ut som den spilte bortsett fra at den ikke gjorde det... den hadde bare stoppet helt opp...

jaja tenkte jeg får gi den litt tid. Og dagenetter var den like fin (minus et par svarte striper på displayet)

Dette har nå skjedd et par tre ganger... samme prosedyren vær gang gi den lit tid og det er bare å skru den på igjen...

Har også mista den i bakken utaligge ganger, ligget å slengt i bager sekker osv...

Er utrolig imponert over hva den har tålt :yes:

 

Så da er det ille å tenke på at den skulle dø på en slik tragisk måte den gjorde. Jeg "skulle bare" teste om det gikk ann å sette den på mobil magneten i bilen. DET GÅR IKKE :thumbdown:

Først ville den ikke spille så jeg tokk den av magneten. da spilte den fint, så satte jeg den på igjen. Det varte ca en time...

 

Er ikke tvil om at jeg skal ha ny Ipod i hvertfall :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...