Gå til innhold

PCen har PC2700, kan jeg mixe med PC2100 RAM?


mandela

Anbefalte innlegg

Hei, har en 256MB Crucial brikke til overs som er PC2100. Jeg har lyst til å gi denne bort i gave til en som har en Tundra 1555 bærbar med 256MB PC2700 RAM. Vil den passe tro? (stabilitet er selvfølgelig ønskelig!) Noen som har erfaringer som de kan dele med meg?

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har en 256MB Crucial brikke til overs som er PC2100. Jeg har lyst til å gi denne bort i gave til en som har en Tundra 1555 med 256MB PC2700 RAM. Vil den passe tro? (stabilitet er selvfølgelig ønskelig!) Noen som har erfaringer som de kan dele med meg?

5302656[/snapback]

Det tror jeg går veldig dårlig, for det første fungerer ikke forskjellige PC standarder på RAM mellom stasjonære PCr.

Mens de færreste bærbare i det hele tatt kan skifte RAM så gi heller en annen fin julegave du :)

Lenke til kommentar
Det tror jeg går veldig dårlig, for det første fungerer ikke forskjellige PC standarder på RAM mellom stasjonære PCr.

Mens de færreste bærbare i det hele tatt kan skifte RAM så gi heller en annen fin julegave du :)

5302724[/snapback]

seff så funker det å sette pc2100 inn i stedet for pc2700 på stasjonær (maskinens minne kjøres da med den hastigheten som den treigeste brikken har) og jeg har oppgradert steingamle bærbare med nytt minne. De bærbare jeg har vært borti har mulighet for RAM skifte.

 

noen med erfaring som kan uttale seg?

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Det tror jeg går veldig dårlig, for det første fungerer ikke forskjellige PC standarder på RAM mellom stasjonære PCr.

Mens de færreste bærbare i det hele tatt kan skifte RAM så gi heller en annen fin julegave du :)

5302724[/snapback]

seff så funker det å sette pc2100 inn i stedet for pc2700 på stasjonær (maskinens minne kjøres da med den hastigheten som den treigeste brikken har) og jeg har oppgradert steingamle bærbare med nytt minne. De bærbare jeg har vært borti har mulighet for RAM skifte.

 

noen med erfaring som kan uttale seg?

5302792[/snapback]

Ja kanskje det men det er vel andre ting jeg ville gitt i julegave, men du bestemmer jo selv! :)

Jeg ville bra slengt ramen utpå bruktmarkedet!! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...