Gå til innhold

Gears of War-video tilgjengelig


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir nok min personlige halo-killer! Er ikke storfan av 3pers. spill,men det ser ut som at GOW kommer til å frarøve meg en god del nattesøvn fremover. Dette spillet ser next-gen for meg og det virker også som at det var en del kul scripting. Tenker da spesielt inne i den mørke skogen hvor både audio, og det visuelle opptrer som en midtsommernatts drøm i en en vakker piges hode!

Lenke til kommentar

Alt jeg har sett fra dette hittil har ikke sett annet enn gørr kjedelig ut. Virker som all fokus er på å gjemme seg bak noe for så lene seg litt ut å skyte monstre på andre siden. Jeg orket ikke sitte gjennom videoen engang, måtte spole fremover til tider.

 

Får håpe på mer variasjon enn dette.

Lenke til kommentar
Alt jeg har sett fra dette hittil har ikke sett annet enn gørr kjedelig ut. Virker som all fokus er på å gjemme seg bak noe for så lene seg litt ut å skyte monstre på andre siden. Jeg orket ikke sitte gjennom videoen engang, måtte spole fremover til tider.

 

Får håpe på mer variasjon enn dette.

5303649[/snapback]

 

vell er det ikke klokere å lene seg bak noe å skyte, enn å storme mot da? ;)

Lenke til kommentar
Alt jeg har sett fra dette hittil har ikke sett annet enn gørr kjedelig ut. Virker som all fokus er på å gjemme seg bak noe for så lene seg litt ut å skyte monstre på andre siden. Jeg orket ikke sitte gjennom videoen engang, måtte spole fremover til tider.

 

Får håpe på mer variasjon enn dette.

5303649[/snapback]

 

Det er jo det alle skytespill handler om? Hvis du ikke liker en sjanger så er det jo litt synd (eller så kan du fortelle meg om disse skytespillene med enorm variasjon).

Lenke til kommentar
Alt jeg har sett fra dette hittil har ikke sett annet enn gørr kjedelig ut. Virker som all fokus er på å gjemme seg bak noe for så lene seg litt ut å skyte monstre på andre siden. Jeg orket ikke sitte gjennom videoen engang, måtte spole fremover til tider.

 

Får håpe på mer variasjon enn dette.

5303649[/snapback]

Jepp faen heller at de ikke går for den utradisjonelle storm og skyt og vær udødelig varianten....alt for lite brukt.

 

--Off topic fjernet av moderator--

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...