Gå til innhold

Nybegynner spørsmål om warrior


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du lærer forskjellige stances etterhvert. det er 3 stances, Battle stance: grei overall stance, Defensive Stance: du tar mindre skade og bygger mye threat/aggro hos den du slår på, god til instanser, Beserker Stance: du tar mye dmg, men har økt critchanse, god i mass pvp og pve dps.

 

En warriors rolle i endgame pve er å ta skade, du skal få mobs til å angripe deg slik at andre kan stå å skyte på dyra uten å bli angrepet. mens priest healer deg. Warrior er en klasse jeg ikke angrer set sekund på at jeg valgte. hvis du har lyst til å være god med pil og bue og denslags er hunter the way to go. warriors gjør ikke serlig mye skade i PVE når de tanker.

Lenke til kommentar

IMO, tanking er ikke den eneste måten du kan spille warrior på. Har en level 32 warrior som jeg har valgt å spille med dual wield - de har blitt sterkere og sterkere i den siste patchen - har du riktig utstyr (http://www.thottbot.com/?set=261 og +to hit items) og talent build (og du vet hvordan du skal spille klassen din) blir du en DPS-gud på linje med combat rogues. Du kan også lage en Stunlock-warrior (let opp tråden min på dette forumet for noen dager siden for et forslag) til PvP; garantert å forårsake "OMG NRERF WARRIORS PLX" i wow-europe-forumet.

Lenke til kommentar
IMO, tanking er ikke den eneste måten du kan spille warrior på. Har en level 32 warrior som jeg har valgt å spille med dual wield - de har blitt sterkere og sterkere i den siste patchen - har du riktig utstyr (http://www.thottbot.com/?set=261 og +to hit items) og talent build (og du vet hvordan du skal spille klassen din) blir du en DPS-gud på linje med combat rogues. Du kan også lage en Stunlock-warrior (let opp tråden min på dette forumet for noen dager siden for et forslag) til PvP; garantert å forårsake "OMG NRERF WARRIORS PLX" i wow-europe-forumet.

5314084[/snapback]

 

 

Fury treet får snart litt nerfing...

Men som kriger i hele min wow tid er jeg jo blitt vant til det.

 

Du lærer Å skyte med rifler (guns) i ironforge.

Buer får du trent i darnassus.

 

Skinning mining er å anbefale, du dreper masse beasts som du kan skinne når du levler og mining gir masse cash (både blacksmith og engineer er avhengi av mats ;) )

 

\\Ironspeed@daggerspine

Lenke til kommentar

Battle stance er den generelle alt mulig stancen, du tåler "ok", du kan dele ut "ok" damage, du har en skill som du får aggro ifra (mocking blow).

 

Defensive stance er den damage taking stancen, der har du all aggro byggende skillsene og du tåler 10% mere men også gir du mindre skade. Du får denne stancen på level 10 ifra en brill quest chain.

 

Berserker Stance er den stancen du bruker når du skal dele ut damage (for det meste Mortal strike/Whirlwind som Arms warrior og Heroic strike/Slam som Fury warrior) Dette er favorittstancen for PvP/PvE farming. (Du får den på level 30 av warrior treneren.)

 

 

Ellers kan warriors lære alle våpen (både melee og ranged) til de forskjellige trenerne i byene med noen få unntak som f.eks. Wands.

 

Som Professions vil jeg anbefale Mining/Engeneering og senere skifter du ut Mining med Herbalism. Om du får deg en god Guild vil de uansett være andre Alchemister der som kan lage pots til deg bare du skaffer blomstene.

 

Ellers vil jeg si Warriors er en konge klasse å spille , for meg er den kjempemorsom =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...