Gå til innhold

Gutte tur til sommeren


Hero

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette er rette sted å slenge ut en post som denne siden veldig mange her sikkert velger å tilbringe sommer'n inne forann skjermen, noe jeg har full forståelse for :p Men nå har det seg slik at vi er en gjeng med gutter som skal prøve å komme oss et varmt sted med masse festing neste sommer. Og derfor lurer jeg på om det er noen her som har noen erfaring og tips på steder der det er mye fest og morro? Vi er mellom 18-19 år.

Har tenkt litt på Hersonissos og litt på Sunny Beach, men nye forslag godtas med takk(hvis du kommer med forslag, så hadde det vært snilt om du fortale litt mer om stedet)!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke dra til sunny beach. Har selv vært ikke langt unna og for meg så virket sunny beach som et turistinferno uten like. Men er du se og hør-lesende og elsker turbokapitalistiske badestrender med gigantiske charter-hoteller så er dette stedet for deg.

Hvis du har lyst til å dra til Bulgaria ville jeg heller valgt den lille byen Sozopol som ikke ligger langt unna. Ikke så mye turisme der.

 

Men hvis jeg skal anbefale et sted så måtte det bli Ios som er en lite øy som ligger utenfor Hellas. Rolig og avslappene med ekstremt bra uteliv uten at det blir ødelagt av dopkultur slik som har skjedd med Ibiza.

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Ikke dra til sunny beach. Har selv vært ikke langt unna og for meg så virket sunny beach som et turistinferno uten like. Men er du se og hør-lesende og elsker turbokapitalistiske badestrender med gigantiske charter-hoteller så er dette stedet for deg.

Hvis du har lyst til å dra til Bulgaria ville jeg heller valgt den lille byen Sozopol som ikke ligger langt unna. Ikke så mye turisme der.

 

Men hvis jeg skal anbefale et sted så måtte det bli Ios som er en lite øy som ligger utenfor Hellas. Rolig og avslappene med ekstremt bra uteliv uten at det blir ødelagt av dopkultur slik som har skjedd med Ibiza.

 

 

Lykke til!

5301588[/snapback]

 

Takk for svar :-) Vi er ute etter et sted med mange turister(mange søte svenske damer :p ) har vurdert Ios litt, men noen sa Hersonissos var mer liv.

Lenke til kommentar

Vil tro kystbyene i Polen er plassen for dere (Międzyzdroje, Rewal, Pobierowo, osv).

Diskoteker og festing dagen lang noen plasser.

Strender lengre enn øyet kan se.

Temperatur på over 30 grader.

Mange DEILIGE jenter (Polske, danske, svenske og mer).

Billig drikke / røyk.

Utrolig kjekke og festglade folk.

Du slipper å møte på naboen din.

 

Og nei, det er ikke så stygt der som du tror det er.

Det er faktisk finere enn noen plass i Norge, og andre land som f.eks. Spania, Tyskland o.l.

Lenke til kommentar
Jeg synes faktisk Praha slår det meste. Fantastisk fin by på dagen og et helvetes uteliv om kvelden.

5301862[/snapback]

Det eneste jeg fant i Praha om natten var en råtten bar og en haug med strippebuler.

5301943[/snapback]

Hmm, jeg var på utallige raves og noen sinnsvake 3-etasjers utesteder. :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om dette er rette sted å slenge ut en post som denne siden veldig mange her sikkert velger å tilbringe sommer'n  inne forann skjermen, noe jeg har full forståelse for :p Men nå har det seg slik at vi er en gjeng med gutter som skal prøve å komme oss et varmt sted med masse festing neste sommer. Og derfor lurer jeg på om det er noen her som har noen erfaring og tips på steder der det er mye fest og morro? Vi er mellom 18-19 år.

Har tenkt litt på Hersonissos og litt på Sunny Beach, men nye forslag godtas med takk(hvis du kommer med forslag, så hadde det vært snilt om du fortale litt mer om stedet)!

5301387[/snapback]

 

Var i Hersonissos sommeren 2004. Vi var 5 kamerater som dro ned dit i 2 uker, og som kom hjem igjen med kofferten full av morsomme opplevelser og gode minner. Trolig de 2 beste ukene i livet mitt. Hersonissos har egentlig det meste. En bra strand (Starbeach), omtrent bare hyggelige folk som er der for å ha det morsomt, utesteder i alle størrelser, Happy Hour omtrent hele døgnet osv..

Tenkte egentlig å dra tilbake nå til sommeren, men tror vi ender opp med et annet sted. Blir ikke helt det samme å dra tilbake - kommer aldri til å bli like bra!

 

Send PM hvis du vil ha mer info om Hersa.

Lenke til kommentar

Haha, en tråd som skapt for meg..

 

Jeg og 5 kompiser er russ til våren neste år, og i den sammenheng vil vi reise til sydligere strøk for å avslutte Videregående med stil. Valget står vel mellom :

Hersonissos/Ios/Kos/Løkken

 

Hersonissos er et megafett sted. Har vært der før, var vel umyndig da jeg var der sist, men guud for et sinnsykt fett partysted.

 

Mange i klassen min var på Ios i år, høres ut som det er skikkelig liv der nede også. Er kanskje mer italienere der enn det er skandinavere. Men du skal ikke få problemer med å finne en svensk jente der ;)

 

Kos har jeg hørt ganske mye om. Er fylle/partysted uten like, og hvis du virkelig vil slå ut håret så MÅ du vurdere Kos. Det er såå bra har jeg hørt, og mange nordmenn som har tenkt seg ned dit til neste år ( Mange fra skolen min på Frogner).

 

Blokkhus og Løkken i Vest-Danmark er skandinavias partysted. Kryr av dansker og svensker som drikker billig pils og har det gøy. Bør absolutt vurdere det om du vil være litt nærmere hjemme og holde ut i mer enn 1-2 uker. Dessuten så er det mye billigere enn en Syden-tur.

 

Andre steder som kan ligge i tankene våre er Aiya Napa og Gran Canaria.

Ayia Napa er forresten omgitt med mye doping, så hvis du er klar i hodet så kan du få det ganske få fint der nede.

Lenke til kommentar

jeg og noen kompiser har bestilt tur til sunny beach kommende sommerferie..

etter å ha lest her og på andre forumer virker det som om det er blandete meningner om sunny beach. noen sier det ikke er bra, men noen elsker det. og nesten alle klager på maten.

hva stemmer, og hva stemmer ikke?

det kommer jo an på hvert individ. men jeg er ikke opptatt å få i meg gourmetmiddager, jeg er der for å feste! er det da midt i blinken?

Lenke til kommentar
Amsterdam, de to første helgene i juli. Da får dere mest sansynlig med dere Sensation også. :)

5301918[/snapback]

 

Dit skal jeg til sommeren. Og det anbefaler jeg trådstarter å gjøre også. Det er ikke så veldig langt/vanskelig å komme seg til et badested/strand i amsterdam (amsterdam er jo forsåvidt en havneby). Det pleier å være rimelig varmt og tørt der om sommeren, og hvis du skal feste mye er dette the place to be. Sett at du er fan av elektronisk musikk.

 

Amsterdam har også selvsagt MYE annet å by på. Jeg skal dit for å få med meg Sensation White og Black til neste år :) Det blir kos. Var i amsterdam for 3 uker siden, og selv da var det ålreit med liv der :) (men kaldt)

 

Skal du til syden: Hellas. Men styr unna de største turistbyene. Det er nok av mindre byer som også har bra med uteliv. Var på et sted som het Platanias for 1.5 år siden, greit nok der, ikke akkurat noe uteliv å skryte av, men koselig var det :) Været i Hellas er jo bare helt konge.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...