Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele2 - skryt til kundeservice/tech support


Anbefalte innlegg

Har hatt tele2 i over 2 år og har vært veldig fornøyd med kvalitet. I slutten av november begynte min 2000/300 linje å virke sein. Tok noen målinger med itavisen og dinside speedometerne og fikk bekreftet mine misstanker. Hastigheten ble målt ned til 800/300 og varierte kraftig på download. :mad:

Ringte support og beskrev problemet. Etter noen innledende "kontrollspørsmål" fra kundebehandler; "Har du sjekket virus/spyware osv" la han inn en feilmelding i systemet sitt :hmm:

Etter 48 timer fikk jeg SMS hvor de sa at linja var satt under overvåkning for å spore feilen. Samtidig ble jeg anmodet om å belaste linjen mest mulig :thumbup:

Etter 14 dager kommer det ny SMS hvor de forklarer at feilen er fikset. :w00t:

Ny kontroll med TPTEST, itavisens og dinside's speedometre viser stabile hastigheter på 2000/300 igjen, uansett på hvilket tidspunkt på døgnet man måler :dribble:

Et kort samtale til support forklarer hva som har skjedd. P.g.a nye kunder var sentralen "min" maks belastet og når mange brukte nettet samtidig gikk hastigheten ned. De hadde derfor opgradert utstyret sitt slik at det nå var dimensjonert også for eventuelle hastighetsøkninger i fremtiden :w00t:

 

Konklusjon: :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...