Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

grafikk feil i nye spill


Anbefalte innlegg

får ikke til å spille nye spill..

 

hovedmenyen i bf2 blir det ofte helt sort, men men noen tynne streker og gule felt over hele skjermen. andre ganger får jeg inn menyen bra, men alle menynavn er uleselige

 

prøvde å spille civ4, spillet fungerer, men alle beskjeder som kommer opp, og menyer er uleselige.

 

har prøvd et utall drivere, testa alle nivåer i maskinvareakselerasjon, prøvd å patche, satt ned alt i expert tools..

 

geforce 6600 gt 256mb (agp)

dual hkort med 2 x 2200+ cpu

2 gb ram

 

har ingen ide om hva jeg skal gjøre..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Update driverene dine? Det kan jo hende du har stilt på et eller annet under skjermkort menyen. Eller kanskje noen andre har gjort det?

Jeg hadde et lignende problem før, og problemet da var at jeg hadde klokka skjermkortet mitt for mye, ble rett og slett for varmt! Så satte jeg det ned til standar igjen og da så alt bra ut.

 

Du kan jo prøve å skru ned hrtz på skjermkortet, vet ikke om dette er problemet da.

Lenke til kommentar

har de nyeste driverne, og har prøvd mange andre drivere også. stilte opp graphics aperture size til 256 (den sto på 32) så nå er menyene bra,

 

men når jeg spiller bf2 nå går det greit en stund, så blir bildet helt "ødelagt"og så blir det bra igjen. sånn holder det på gjennom hele spillet.

 

temperaturen på skjermkortet er bra

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
har de nyeste driverne, og har prøvd mange andre drivere også. stilte opp graphics aperture size til 256 (den sto på 32) så nå er menyene bra,

 

men når jeg spiller bf2 nå går det greit en stund, så blir bildet helt "ødelagt"og så blir det bra igjen. sånn holder det på gjennom hele spillet.

 

temperaturen på skjermkortet er bra

5300593[/snapback]

Har du prøvd å sette ned klokke-instillingene på skjermkortet til lavere enn standard? Du kan prøve det og se om det hjelper.. Hvis det hjelper er det en reklamesak hvor jeg mener du burde få et nytt kort..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...