Gå til innhold

bærbar pc til spilling


SuprG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
hei, hvordan bærbar pc er best av disse? netshop 259IEN og HP Pavilion zd8369 :) ... jeg liker spesielt HPen for den har stor skjerm og er billig men men jeg lurer på hva som vil være det beste alternativet.

5361406[/snapback]

 

er det noen som har ei mening? :hmm:

Lenke til kommentar
hei, hvordan bærbar pc er best av disse? netshop 259IEN og HP Pavilion zd8369 :) ... jeg liker spesielt HPen for den har stor skjerm og er billig men men jeg lurer på hva som vil være det beste alternativet.

5361406[/snapback]

 

er det noen som har ei mening? :hmm:

5388810[/snapback]

 

 

Den er ikke noe god i spill, med mindre du skal spille spill som ikke krever noe særlig. Så enkelt er det. De greier ikke å utstyre sine bedre modeller med noe som står i stil med resten av ytelsen til systemet. Skal du kjøpe nå, se etter FSC M4438/3438 på itbutikken.no eller vent litt på Dell I9400 som kommer med 7800 kort og ny intel cpu :)

Lenke til kommentar
hei, hvordan bærbar pc er best av disse? netshop 259IEN og HP Pavilion zd8369 :) ... jeg liker spesielt HPen for den har stor skjerm og er billig men men jeg lurer på hva som vil være det beste alternativet.

5361406[/snapback]

 

er det noen som har ei mening? :hmm:

5388810[/snapback]

 

 

Den er ikke noe god i spill, med mindre du skal spille spill som ikke krever noe særlig. Så enkelt er det. De greier ikke å utstyre sine bedre modeller med noe som står i stil med resten av ytelsen til systemet. Skal du kjøpe nå, se etter FSC M4438/3438 på itbutikken.no eller vent litt på Dell I9400 som kommer med 7800 kort og ny intel cpu :)

5389578[/snapback]

 

 

den er vel kommet ut er ikke den?? så det var en på dell sin side med helt ny prosessor :w00t:

Lenke til kommentar

Dell I9400 faller vel litt utenom prisbegrensningen på 15 høvdinger... HP'en bør greie det meste, men med P4-prosessor blir den både varm, bråkete og har ikke mye batteritid å skryte av. Vær også obs på at om du ikke kun skal spille de nyeste nye spillene er ikke widescreen nødvendigvis en fordel, ettersom både widescreenskjermer på pc og dermed støtte for dette er relativt nytt.

 

Er selv storfornøyd med min CL56, som til tross for at den er basert på den "aldrende" 855-platformen, uten problemer kjører C&C generals, Age of Empires III og Battlefield 2 med spreke grafikkinnstillinger, og dessuten er støysvak og relativt liten og litt til å være en 15"er.

 

Ang. den nye prosessoren (Intel Core Duo) vil denne ha visse ytelsesmessige fordeler i og med at den opererer med 667 Mhz FSB, men du vil i de fleste spill ikke kunne dra nytte av at den har dobbelkjerne, ettersom støtte for dette ikke er særlig utbredt enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...