Gå til innhold

Program til å laga webside med


Øssa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har lyst å lære html, så kan du jo bruke de "innebygde" editorene som de som du kan få gratis hjemmeside fra her(freewebs o.l) Eller så er vel Adobe Golive et alternativ, der må du kunne bruke programmet, men du må ikke kunne rein html. Det koster penger da.

 

Jeg vet ikke om noen enkle gratis hjemmeside program.

Lenke til kommentar

Dreamweaver

FrontPage

 

Finnes også gratisgreier der ute, men de husker jeg ikke navn på.

 

Forøvrig er HTML og CSS noe man lærer seg i løpet av en liten fredagskveld. Man skal være temmelig tørr i pappen om man ikke får til basic ting som du er ute etter. Og du vil få mye igjen for det når du skal feilsøke, tilpasse, finstille osv.

 

(Mini)forum har jeg ikke peiling på.

Lenke til kommentar
Noen fine HTML-guider på lur kanskje?

5302000[/snapback]

http://htmldog.com/

Min aboslutte favoritt. Ta ihvertfall de fire første guidene i riktig rekkefølge (HTML Beginner -> CSS Beginner -> HTML Intermediate osv.). Advanced-guidene kan du heller lese litt i hvis du står fast en plass (det var vel bare basic-greier du skulle lage).

 

Egen HTML-del på forumet finner du her. (og PHP til forum her)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...