Gå til innhold

"MÅ HA" spill til xbox?!


Mr. ve

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt det foer, og jeg sier det igjen, spillet man maa ha til Xbox er Ninja Gaiden. Det er rett og slett fantasktisk, jeg lar andmeldelsene snakke for seg selv:

 

Ninja Gaiden, omtale av gamer.no

 

Ninja Gaiden, omtale av Gamespot

 

9/10 og 9,4 maa sies aa vaere temmelig bra...

 

Gamespot omtalen tar for seg Ninja Gaiden Black, som er en utvidet versjon, som gir deg litt ekstra snacks, men det er det samme spillet.

Endret av glotón
Lenke til kommentar
Jeg har sagt det foer, og jeg sier det igjen, spillet man maa ha til Xbox er Ninja Gaiden. Det er rett og slett fantasktisk, jeg lar andmeldelsene snakke for seg selv:

 

Ninja Gaiden, omtale av gamer.no

 

Ninja Gaiden, omtale av Gamespot

 

9/10 og 9,4 maa sies aa vaere temmelig bra...

 

Gamespot omtalen tar for seg Ninja Gaiden Black, som er en utvidet versjon, som gir deg litt ekstra snacks, men det er det samme spillet.

5298287[/snapback]

Heh.. jeg testet det spillet på Xbox en dag. Mest kjedelige spillet jeg har spilt på lenge, men nok om det.

 

 

For min del er det ikke mange som er eksklusive på Xbox som er må ha, men her er noen gode uansett.

 

- Splinter Cell

- Halo (ikke 2)

- Burnout

- Conkers Bad Fur Day

- Far Cry Instincts

Lenke til kommentar

Halo

Fable

Morrowind

Jade Empire

Star Wars: Knights of the Old Republic

Ninja Gaiden

Splinter Cell

Half Life 2

Doom 3

Far Cry

Burnout 3

PGR2

Silent Hill

GTA

Dead or alive

Ghost Recon

 

En del av disse er serier og inkluderer selvsagt alle spillene i serien...

Mange av disse spillene er også eksklusive til xbox eller bare xbox og PC. Altså finnest de bare på en konsoll...

Lenke til kommentar
ser at ikke alle har fulgt topic her, eller de har vel fulgt topic, men det hjelper ikke så skrive Halo 1&2 når han/hun allerede har disse spillene.

 

Test drive unlimited er et xbox360 spill som da ikke er av han/huns interesse som Xbox-eier!

 

hilsen Mamma ;)

5299807[/snapback]

Trådstarter sier at man skal ramse opp "MÅ HA" spill. :dontgetit: Står ingenting om at han vil at vi skal ramse opp spill han ikke har fra før.

Lenke til kommentar
ser at ikke alle har fulgt topic her, eller de har vel fulgt topic, men det hjelper ikke så skrive Halo 1&2 når han/hun allerede har disse spillene.

 

Test drive unlimited er et xbox360 spill som da ikke er av han/huns interesse som Xbox-eier!

 

hilsen Mamma ;)

5299807[/snapback]

Trådstarter sier at man skal ramse opp "MÅ HA" spill. :dontgetit: Står ingenting om at han vil at vi skal ramse opp spill han ikke har fra før.

5299833[/snapback]

 

 

godt poeng, jeg så det mer som om at vi skulle anbefale spill! sånn går det etter et par brune i magan! hehe, sorry! :blush:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...