Gå til innhold

Hvor finner man drivere til en Tundra laptop?


albester

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Fikk jobben med å reinstallere en tundra laptop, som en veninne av meg eier. Men nå er XP på plass.. men hvor finner man drivere til dingsen?

Burde vel være en eller annen tundra support og download side men finner ingen :(

 

Hun har heller ikke cdene, dvs hun har dem vel, men finner dem ikke igjen.

Eneste jeg fikk med var en recovery cd, og den er ikke så interessant å bruke tror jeg, da den hiver innpå mye "tull" som hun ikke vil ha.

 

Noen som vet om noen plass der man kan laste ned drivere til Tundra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, fant ut av det nå ja, det er en 1556.

Men alle drivere funker, utenom trådløst nett, er 2 drivere der, og det er intel og askey trådløst.. askey låser seg halvveis under installering, intel blir installert men det dukker ikke opp noen trådløse nettverkskort likevel.... + i enhetsbehandling, så er det nettverkskomponent som lyser gult, + fire eller fem ukjente enheter, som også er ukjent for meg, aner ikke hva det kan være eller hva drivere man må ha for dem..

 

Noen som vet noe om trådløst iallefal?

Lenke til kommentar

Ja, det som er problemet, finner ikke ut hva for kort det er som er i maskinen..

På technical specs så står det bare b/g (optional) og ikke noe annet, + at det er så mye ulike konfigurasjoner på samme maskinen alt etter prod.dato virker det som. Det eneste jeg har funnet ut er at det enten er intel, eller askey. Askey driverene stopper opp under installering, intel får jeg installert, men når jeg drar opp den intel pro konfig saken, så finner den ingen kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...