Gå til innhold

Skal ha meg hovedkort, noen anbefalinger?


Tøråsen

Anbefalte innlegg

Skal ha meg nytt hovedkort, har tenkt litt på dette: ASRock - 939Dual-SATA2, Uli M1695, Athlon64 Socket 93... Men hadde vært fint om jeg kunne bestille på MPX for jeg skal ha meg nytt kabinett med PSU... Eller er det noen andre hovedkort om en bedre i samme prisklasse?? MÅ ha AGP og helst pci express.... Skal ha AMD athlon 64 3200+ og TwinMOS 512ddr ram..

 

Takk for svar ;)

Endret av Tøråsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle andre kommer til å si at dette er et kjempe kort, men jeg hadde det i 3 uker. Det var det værste jeg har hatt! :cry: Jeg ville hoppet opp fra skoda-klassen (skodaer er ikke dårlige biler!) til toyota-klassen; ASUS A8N-SLI evt. SE er jo et godt alternativ. Og hvis man vil ha ekstra luksus, dvs. Lexus klassen; sleng på 32 og premium (ASUS A8N-SLI32 Premium). Men jeg hadde IKKE gått for det kortet selv om det har sin egen fan-klubb her i forumet... :nei: Og så spedd på med et pci-x kort og.... VEIT DET KOSTER!

Endret av AOe
Lenke til kommentar
Uten at jeg er noen stor ekspert så er vel det hovedkortet du allerede har nevnt, som er det besste med både AGP og PCI-e.

 

EDIT: ser forresten at du bare har tenkt på 512 MB RAM. 1024 MB er vel "minimum" nå for tiden. RAM er jo også veldig billig i disse tider.

5297557[/snapback]

 

 

Ok, da tror jeg at jeg skal velge det hovedkortet, har tenkt litt på mer ram, men må se hvordan pengene strekker til, trenger ny PSU også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...