Gå til innhold

Halo2 LIVE box til 360?


dudley.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg også kjøpt en lignende pakke (dog ikke på Elkjøp eller med headsett), men fikk en kupong der det stod 2 måneder gratis Live. Men på kupongen står det "Tilbudet gjelder 01.08.04 - 31.03.05". Altså det er ubrukelig nå. Dette har jeg ikke satt i praksis da jeg fortsatt har en ca 18 dager igjen av mitt gratis 1 måneders Live på X-Box 360. Men skal prøve koden etter at gratis Live medlemskapet går ut.

 

Var jeg deg ville jeg heller kjøpt denne i Tin. :) Komplett solgte denne for 99,- for en stund siden men ser ut til at de har tatt den vekk fra salget.

Lenke til kommentar
På elkjøp så selges Halo2 m/headset(ubrukelig på 360?) og 3 måneder LIVE for 299,-

Skal ha Halo2 så kan jeg da kjøpe denne boksen og registrere for 3 nye måneder?

Må jeg eventuelt starte ny konto eller bare fortsette den gratis måneden som fulgte 360?

5297495[/snapback]

Du kan ikke fortsette med de 3 månedene på det gamertaget du allerede har valgt. Du kan derimot lage en ny account(les: nytt gamertag) og spille alle spill gratis over Live i 3 måneder. :)

 

(...)

Men skal prøve koden etter at gratis Live medlemskapet går ut.

(...)

Dette funker nok dessverre ikke. :p Her selv prøvd det. Eneste utveien for deg nå, er å enten skaffe deg en ny tomåneders account eller fortsette og betale for den du allerede har begynt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...