Gå til innhold

x800XT PE -> x850XT PE


DemoNsouL

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om det var noen vits i å oppgradere fra x800XT PE AGP til x850XT PE AGP. Er det noen merkbar forskjell? Jeg får solgt kortet jeg har til en rimelig penge, så det vil ikke koste veldig mye å oppgradere.

 

Det er forresten unødvendig å si at jeg bør skaffe meg pci-e, for det vil ikke skje, hvertfall ikke på lenge. Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er minimal ytelsesforskjell mellom x800xt pe og x850xt. Jeg tror neppe du vil legge merke til noe i spill. Kjøp deg et Asrock dual sata2 kort, den støtter både agp og pci-e. Kortet koster rundt 600 inkludert frakt. Ganske rimelig med andre ord. Kjøp deg heller et 7800gt eller gtx når du har råd. Et x850xt er ikke så mye billigere.

 

Edit: Hva får du i 3dmark05? Jeg vil gjerne ha score før og etter oc.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Er ikke Asrock kortet socet 939 da? Han har 754 ! Hadde jeg vært deg hadde jeg beholdt kortet du har. Du vil ikke merke noe som helst forskjell ! Om du trenger 10% ekstra ytelse så klokker du kortet ditt, ikke kjøper et anent og må ut med noen hundre i mellomlegg som er minnimalt bedre ;)

5297515[/snapback]

 

Helt enig med Andy. Skal du bruke penger på noe så må det bli en bedre GPU-vifte så du kan klokke opp kortet litt mer. Bruke resten av penga på julemarsipan :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...