Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Diskusjon rundt sportslig bilmodell med ok WAF.


krister461

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
620TI så relativt bra ut, men blir kanskje litt for ordinær.

 

AR Sportwagon var litt sær igjen. (Og stasjonsvogn) :)

 

Spideren liker jeg veldig godt, men må nok ha minst 4 seter. Hvis ikke hadde jeg hatt mange modeller å velge mellom! ;)

5344708[/snapback]

 

 

Ja, enig den er litt ordinær, men du får så sykt mye knask for lite penger. Anbefaler et dykk i Autofil arkivet på www.nrk.no. Høsten 2003 eller 2004, så tester Autofillarsen en Rover 620TI.

 

Bmw :tease:

 

Ellers er 406 sinnsykt FIIIN! (Bortsett fra den med Wunderbaum i speilet! FYSJ!)

Lenke til kommentar

tjalla:

 

Tja...koner liker vel best småbiler til seg selv...men, madammen vil ha plass til barnesete og slikt (til niesen vår i første omgang) ;)

 

Men, hun er fan av A3, mens jeg mener den gir litt lite bil for pengene...

 

...jeg har alltid vært fan av golf GTI, men den er litt liten den også...

 

den 323 GTR'en du linker til falt ikke helt i smak dessverre, men kom gjerne med tips til andre småbiler!

 

frakk: bmw har jeg ikke så mye imot så sant det er fine modeller (en ny m3 hadde vært nais)...jeg liker f.eks. en del cab'er i rett prisklasse, men føler at cab ikke helt er tingen i bergen! ;)

 

jeg skal prøve å grave frem autofil-testen en dag jeg kjeder meg!

 

:)

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler Rover 620TI. Min far har akkurat kjøpt en slik, her får du masse lyx, og knall motor. Samt litt WAF ;) Superbillig å forsikre! (Vi kjøpte en 1997 mod for 60 000, kjørt 220 000, forsikring kom på 3000 for full kasko).

 

Og det beste av alt, de er lagd av Hondadeler!

 

5426795_307142_1_1_1961l.jpg

5343438[/snapback]

 

Fy søren jeg fikk lyst på en slik en :dribble:

Var jo en sinnsyk lav pris for en såpass ny bil med 200hk :D

 

Noen som vet noe om kvaliteten på disse bilene?

Lenke til kommentar
KJøp deg 200sx, og bli en i mengden...

Ville ikke hatt det jeg, er for vanlig i dag. SKulle jeg hatt noe, ville jeg tatt noe som ikke er så altfor vanlig

5345348[/snapback]

 

Litt OT her, men føler jeg må kommentere denne :innocent:

 

En i mengden med 200SX sammenliknet med Merce stasjonsvogner, Golf GTI og Audi RS2? Nettopp.

 

S13 går det mye av, S14 likeså. Jeg har fortsatt til gode å møte to s14a på veien i løpet av én måned, og jeg kjører en del. I løpet av samme periode har jeg nok sett ti tusen mercer, ni hundre golfer og en femti-seksti rs2er.

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler Rover 620TI. Min far har akkurat kjøpt en slik, her får du masse lyx, og knall motor. Samt litt WAF ;) Superbillig å forsikre! (Vi kjøpte en 1997 mod for 60 000, kjørt 220 000, forsikring kom på 3000 for full kasko).

 

Og det beste av alt, de er lagd av Hondadeler!

 

5343438[/snapback]

 

Fy søren jeg fikk lyst på en slik en :dribble:

Var jo en sinnsyk lav pris for en såpass ny bil med 200hk :D

 

Noen som vet noe om kvaliteten på disse bilene?

5350685[/snapback]

 

Veldig bra, det er Honda som har lagd alle delene, og de har fått bra i både Svenska Bilprovningen og NAF. Du kan i teorien bytte alle delene hos en Honda forhandler, da det mer eller mindre er en honda accord ellerno.

 

Billig er den fordi ingen tør å kjøpe Rover, og ihvertfall ikke med turbo og intercooler.

 

(Bare styr unna andre Rovere, de er ikke lagd på lisens, og er generelt satt sammen av tyggis og lego.).

Endret av frakk2000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...