Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av skjermkort


AltuZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs om du ikke bør gå for en Conect3 korte som også er et X800GTO kort men med 16p. Det gjør at du kan overklokke den kraftig i forhold til det Sapphire kortet. Det skal var en plass her på forumet der noen har klokket det korte noe vanvitig!

 

Den koster like mye som det Saphire korte men du finn det kunn hos Databutikken. Søk litt i forrumet på det kortet før du bestille den.

Lenke til kommentar
Spørs om du ikke bør gå for en Conect3 korte som også er et X800GTO kort men med 16p. Det gjør at du kan overklokke den kraftig i forhold til det Sapphire kortet. Det skal var en plass her på forumet der noen har klokket det korte noe vanvitig!

 

Den koster like mye som det Saphire korte men du finn det kunn hos Databutikken. Søk litt i forrumet på det kortet før du bestille den.

5299534[/snapback]

 

 

Så vidt jeg vet kommer bare GTO kortene i PCI-e utgave, og siden OP linket et agp kort regner jeg med det er det han har..

Kjøpte selv et Sapphire x800gt agp kort for et par uker siden og må si meg meget fornøyd. 5000+ pts i 3dmark05 etter endel tweaking:)

Disse kortene er laserkuttet, men det teoretisk mulig å åpne 4 ekstra pipelines på x800gt kortet (fra 8 til 12).

 

Er forundret over at prisen har steget med kr 200.- siden jeg kjøpte det :hmm:

 

EDIT: Tok feil der gitt..GTO kommer i AGP versjon også. Og da er det noe jeg ville vurdert i aller høyeste grad.

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...