Gå til innhold

ønsker anbefaling til nytt psp spill


spong

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg har no fått bekrefta at eg får ein psp til jul :D  :D

 

så då er spørsmålet mitt, hvilke spill bør eg kjøpe?

er åpen for alle sjangerer...

 

kom gjerne med tips til tilbehør og, har sett at det er veldig mykje man kan kjøpe :)

5296625[/snapback]

 

 

Du bør absolutt kjøpe deg Gta! Det er et must! :thumbup:

Av andr spill du bør sjekke ut har man Burnout Legends, Ridge racer, Pro evo 5, need for speed most wanted, ssx on tour og everybodys golf! :)

Du bør absolutt skaffe deg en screen protector for ikke å få riper :thumbdown:

Lenke til kommentar

Go! Suduko (hjernetrim) - Aldri prøvd det før men virka bra på meg + at det er mulig å laste ned et par hundre nye oppgaver som gratis oppdatering.

 

Gran Theft Auto Liberty City Stories - Venter spendt på det å få prøve det etter masse positiv kritikk.

 

 

Det er mi lille ønskeliste...

PS: (Eg har Ridge Racer som eg kjøpte ilag med PSP'n, heilt 'ok' bilspel men blir nok knust av Gran Turismo Portable :) )

Lenke til kommentar
eg har no fått bekrefta at eg får ein psp til jul :D  :D

 

så då er spørsmålet mitt, hvilke spill bør eg kjøpe?

er åpen for alle sjangerer...

 

kom gjerne med tips til tilbehør og, har sett at det er veldig mykje man kan kjøpe :)

5296625[/snapback]

 

Har rundt 16 spill til min PSP tror jeg. De spillene jeg har tilbragt mest tid med og kan anbefale er uten tvil GTA, Need For Speed Underground Rivals (Most Wanted har jeg ikke fått testet så mye enda), FIFA SOCCER/FIFA 06. WRC likte jeg også veldig godt. Forrige uke fikk jeg Namco Museum som inneholder 20 gamle Namco-klassikere(fra 8-bit). Her har vi Pacman i godt gammelt slag, og i en ny restaurert utgave. Sudoku-spillet er greit hvis du liker litt hjernetrim, men som underholdningsverdi blir det litt kjedelig i lengden.

 

Du bør skaffe deg GTA. Har du tenkt deg flere spill bør du finne ut hva slags type spill du har lyst på, da blir det lettere å komme med en anbefaling.

Lenke til kommentar
Det spillet som du må bare ha er Lumines det mest geniale spillet noen gang og akkurat slikt type spill skal være på en bærbar konsol.

5302549[/snapback]

Eg kan igrunn ikkje vere meir einig med deg i det (eg er einig), men om det hadde kun vert slik sype spel hadde alt handla om å bruke hjernen konstruktivt, og det er ikkje alltid like morro ;)

 

Det kan virke som om dei går raskare og er lettare å ha kontroll over det ein gjer på ein bærbar konsoll når ein spelar slike spel!?...

 

Anbefaler trådstartar til å lese diverse omtalar av spel rundt på nettet, ikkje nødvendigvis leite etter spel med toppkarakterar men dei som etter det du har lest virka å passe for deg :thumbup:

Lenke til kommentar

GTA LCS er et must som alle her sier ja. Er vanskelig å stoppe å spille det spillet, blir nesten litt farlig.

 

Wipeout Pure likte ikke jeg, jeg likte det heller ikke på Playstation, så har egentlig aldri likt det. Men et annet spill jeg syns er bra er Tony Hawk spillet. Var moro å lage sin egen fyr, og spille med han. Enten på historie, eller som klassisk modus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...