Gå til innhold

Gir opp Mamoz, de svarer ikke på telefon


Anbefalte innlegg

Har prøvd å komme i kontakt med Mamoz Data på telefonen nå i 1 time og 3 kvarter, men de svarer ikke.

På meg virker det utrolig useriøst, så jeg gir rett og slett opp dem.

Vil de ødelegge for seg selv med å drive slik, får de bare gjøre det. :thumbdown:

 

Jeg handler istedet da hos andre, som driver seriøst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel det er uansett lang tid å vente,ringte selv Netshop et par ganger i dag og ventet høyst 3-4 minutter og jeg betviler sterkt at Netshop har færre kunder å ta seg av  :)

5297215[/snapback]

 

Jeg har nå ventet i 28 timer på svar på en epost jeg sendte til Netshop (og fremdeles ikke fått svar) - men de prioriterer kanskje telefonen :)

Lenke til kommentar
Vel det er uansett lang tid å vente,ringte selv Netshop et par ganger i dag og ventet høyst 3-4 minutter og jeg betviler sterkt at Netshop har færre kunder å ta seg av  :)

5297215[/snapback]

 

Jeg har nå ventet i 28 timer på svar på en epost jeg sendte til Netshop (og fremdeles ikke fått svar) - men de prioriterer kanskje telefonen :)

5297368[/snapback]

 

Mulig,men i den siste henvendelsen til dem så skulle de sjekke noe og sende svar pr mail,fikk den ca 1/2 time etter at jeg la på røret,men har du venta såpass ville jeg purra med en ny mail .

Lenke til kommentar

Virka som de hadde mye å gjøre der i dag da jeg var nedom for å kjøpe en disk. En kar hadde visstnok sittet i telefonen i hele dag. Fikk jo selvfølgelig feil disk. Oppdaga ikke det før jeg hadde pakka den ut hjemme. Men de ordna opp med en gang da jeg kom nedover andre gangen, så det skal de i alle fall ha litt credit for. Bra service der, selv om de kan være litt treige innimellom.

Lenke til kommentar

Synes dere tar for hardt i, husk det er jul!

At det i disse juletider er vanskelig å komme gjennom burde heller si sitt at det er mange som handler. Ikke alltid det enkleste å beregne etterspørsel og tilbud for jul. Jeg var innom butikken for et par dager siden, fikk glimrende service men butikken var full av folk. Jeg synes de har en fantastisk serviceinnstilling hos Mamoz, og det kan jeg si som har jobbet i bransjen i mange år.

Lenke til kommentar

Jepp, er nok vanskelig å beregne etterspørsel for jul. Dette er jo tross alt første året det er jul! Så kanskje når vi har hatt jul i 9 år til, så har bedriftene fått litt erfaring med dette fenomenet jul og kjøpelyst?

 

Om jeg tar hardt i når jeg driter i en butikk som ikke klarer å ta hånd om meg som kunde innen rimelig tid, ja så får det så være. Tid = penger. Bruker jeg 1 time i kø for å skaffe meg en ting til 100 kroner, når jeg kan få den samme tingen for 130 kroner en annen plass hvor køen er 5 minutter, ja, da er valget mitt enkelt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...