Jump to content
Sign in to follow this  
olais

Gir opp Mamoz, de svarer ikke på telefon

Recommended Posts

Har prøvd å komme i kontakt med Mamoz Data på telefonen nå i 1 time og 3 kvarter, men de svarer ikke.

På meg virker det utrolig useriøst, så jeg gir rett og slett opp dem.

Vil de ødelegge for seg selv med å drive slik, får de bare gjøre det. :thumbdown:

 

Jeg handler istedet da hos andre, som driver seriøst.

Share this post


Link to post

Telefonene dems åpner 09.00, og klokka 09.43 skriver du innlegg om at du har ringt i 1 time og 3 kvarter. Den ene timen er vel da godt bortkasta? Men men, du kan jo prøve igjen på formiddagen?

Share this post


Link to post

Klokka mi og alle andre her er iallefall 10:57 nå.

Tror det må være Hardware.no sin klokke som ligger en time etter.

 

Den var nemelig 10:43 da jeg la inn meldingen, og ikke 09:43 som det står.

Share this post


Link to post

Helt nederst på siden her står klokken ja, men det er faktisk 1 time feil ja. Det står 10:06 nå, men min og resten av norge er 11:06. Liten tabbe av HW forumet kansje :D

 

Mosher

Share this post


Link to post

Hmmm... mamoz er en nettbutikk, så det kan vel lønne seg å sende dem en mail... da kan de svare når de får tid.?

 

Syns du er litt kjapp med å slå fingrene av dem. Det er også veldig travelt i disse juletider, så alle bør ha litt ekstra tålmodighet.

Share this post


Link to post

Vel det er uansett lang tid å vente,ringte selv Netshop et par ganger i dag og ventet høyst 3-4 minutter og jeg betviler sterkt at Netshop har færre kunder å ta seg av :)

Share this post


Link to post
Vel det er uansett lang tid å vente,ringte selv Netshop et par ganger i dag og ventet høyst 3-4 minutter og jeg betviler sterkt at Netshop har færre kunder å ta seg av  :)

5297215[/snapback]

 

Jeg har nå ventet i 28 timer på svar på en epost jeg sendte til Netshop (og fremdeles ikke fått svar) - men de prioriterer kanskje telefonen :)

Share this post


Link to post
Vel det er uansett lang tid å vente,ringte selv Netshop et par ganger i dag og ventet høyst 3-4 minutter og jeg betviler sterkt at Netshop har færre kunder å ta seg av  :)

5297215[/snapback]

 

Jeg har nå ventet i 28 timer på svar på en epost jeg sendte til Netshop (og fremdeles ikke fått svar) - men de prioriterer kanskje telefonen :)

5297368[/snapback]

 

Mulig,men i den siste henvendelsen til dem så skulle de sjekke noe og sende svar pr mail,fikk den ca 1/2 time etter at jeg la på røret,men har du venta såpass ville jeg purra med en ny mail .

Share this post


Link to post

Virka som de hadde mye å gjøre der i dag da jeg var nedom for å kjøpe en disk. En kar hadde visstnok sittet i telefonen i hele dag. Fikk jo selvfølgelig feil disk. Oppdaga ikke det før jeg hadde pakka den ut hjemme. Men de ordna opp med en gang da jeg kom nedover andre gangen, så det skal de i alle fall ha litt credit for. Bra service der, selv om de kan være litt treige innimellom.

Share this post


Link to post

Litt dumt av Mamoz at de ødelegger for seg med at det nesten er håpløst å få svar når man ringer dem.

Bortsett fra det er de kjempegreie å ha med å gjøre når man endelig ar fått kontakt. Trivelige karer med god service.

Share this post


Link to post

Det er enkelt og greit ikke godt nok når ingen kan ta en telefon innen 1 time og 45 min. Uansett om de har besøk av julenissen, eller 3 ansatte ligger hjemme med feber. Selger skal rette seg etter kjøperens behov, kjøperen skal ikke rette seg etter selgerens mangler. Vi kjøpere har all makt, så bruk den :)

Share this post


Link to post

Synes dere tar for hardt i, husk det er jul!

At det i disse juletider er vanskelig å komme gjennom burde heller si sitt at det er mange som handler. Ikke alltid det enkleste å beregne etterspørsel og tilbud for jul. Jeg var innom butikken for et par dager siden, fikk glimrende service men butikken var full av folk. Jeg synes de har en fantastisk serviceinnstilling hos Mamoz, og det kan jeg si som har jobbet i bransjen i mange år.

Share this post


Link to post

Jepp, er nok vanskelig å beregne etterspørsel for jul. Dette er jo tross alt første året det er jul! Så kanskje når vi har hatt jul i 9 år til, så har bedriftene fått litt erfaring med dette fenomenet jul og kjøpelyst?

 

Om jeg tar hardt i når jeg driter i en butikk som ikke klarer å ta hånd om meg som kunde innen rimelig tid, ja så får det så være. Tid = penger. Bruker jeg 1 time i kø for å skaffe meg en ting til 100 kroner, når jeg kan få den samme tingen for 130 kroner en annen plass hvor køen er 5 minutter, ja, da er valget mitt enkelt!

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...