Gå til innhold

Hvor lang tid intil Epic mount?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en Shadowpriest, vaneligvis Holy for mc/bwl, men respeccet for å grinde penger til Epic mount.

Jeg har for øyeblikket 150g, bruker ca 7-15sek på å drepe en fiende i Tyr`s hand i Eastern Plaguelands, der hvor jeg nå farmer for min epic mount.

Jeg vet at dette kommer til å gå helt fint, men hvor lang tid vil det ca ta med den tiden jeg bruker på en kar og hvor mye penger jeg har, noen som vet sånn ca?

jeg spiller veldig mye om dagen, sikkert 6-7 timer om dagen! Jeg vil frem til jeg har epic mounten bruke all min tid i Tyr`s:)

 

Takk for hjelpen og takk for svar;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig vanskelig å si. For noen tar det bare en halvtime fordi dem finner et par epic's. Mens for andre tar det LANG tid. Og du oppgir jo ikke nok info til å sette opp ett regnestykke. Man må vite hvor mange du kan drepe før du trenger MB osv. Jeg kjøpte epic mount samme dagen jeg dinga. Hadde ikke grinda monstre i det hele tatt. Bare solgt blomster. Hvis du vet hvor du skal lete kan man tjene fryktelig mye penger på denne måten

Lenke til kommentar

Det som funket best for meg var å gjøre det jeg hadde gjort hele tiden; kjøre instancer. Rundt tiden jeg skulle anskaffe meg Epic Mount kjørte jeg flere Baron runs, Scholomance, Dire Maul, LBRS og UBRS. Etterhvert begynner du å skaffe deg en pen mengde blue items som du kan selge.

 

Ellers fant jeg ut at det er morsomt å utnytte BO på AH. Kjøp billig, selg høyt. Tjente mye penger på det selv om det tok mye tid.

 

Jeg kan også anbefale Silithus. Der kan du grinde "Dust Stormers" som dropper Essence of Air som selger for 15-20 gull stykket.

 

Lykke til :) Ha det GØY når du farmer, det skal ikke være kjedelig :p

Lenke til kommentar

Joda, har du en god gruppe på 5 mann som spiller effektivt (dvs. lite "omg, mamma sier jeg må støvsuge, brb" og hyppige tissepauser), og som er godt utstyrt (dvs. de vil ikke neede på alt BoE-blått), så er det litt å tjene på instance-runs.

 

Men, det er veldig opp og ned.. noen ganger vinner man bøttevis med ting, andre ganger går man ut med bare vendortrash og litt grønt rask.

Lenke til kommentar

Vet om flere på BL som kjørte SM graveyard og grinda gull der. ( Ja jeg vet at denne ikke skal være så bra som før etter patchen for en stund siden)

Jeg gadd ikke grinde for å få meg epic, den kom da jeg hadde nok gull til det.

Prioriterte først Lionheart og Stronghold, fant større nytteverdi i de itemsa før en mount.

Men da jeg endelig fikk epic mount skjønte jeg fort at det var noe som skulle vært prioritert før, det er en del tid å spare på å ha det når man reiser mye frem og tilbake. :)

Da jeg først begynte med litt grinding brukte jeg WP og scarlet mobs.

Har også mining og bruker addon "gatherer" Har du muligheten og mining skal jeg si deg man kan tjene gull fort på å farme thorium og truesilver.

Vet ikke hvordan aktivitet det er på deres server i WP, men på vår er dette et uoppdaget land. Svært få som er her, så man kan farme stort sett i fred og mine stort sett de fleste mines.

Lykke til med Epic :)

Lenke til kommentar
det er faktisk ikke så mye "trafikk" i WPL hos oss heller, på Silvermoon der jeg spiller. Jeg har jo mining og herbalism, tok bra gathering professions, så jeg får bare farme veins og herbs som en gal så er jeg vel i mål til slutt:)

5300163[/snapback]

 

Ja, og en annen ting jeg glemte i WP, der det er lumbercamp pleier det å droppe mye runecloth og grønne items, det er jo en ekstra bonus og :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...