Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

klarte det selv!


Anbefalte innlegg

Er rimelig fersk på dette,i går fikk jeg endelig til å få opp trådløst sikret nettverk på min laptop,jeg har Motorola modem fra UPC og D-link 624.

Men i dag når jeg skrudde på pc`en så er jeg uten forbindelse,kommer ikke inn på nett.

 

Jeg har restartet maskinene,den stasjonære er også koblet til D-linken,og jeg har tatt ut stømmen 1 minutt på modemet.Likevel er det ikke kontakt her.

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

 

Etter å ha tatt ut strømmen på både modem ig router funker det greit igjen..Flink jente!! :!:

Endret av Konstanse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...