Gå til innhold

Svart skjerm istedet for bilde i mediaplayer


moray

Anbefalte innlegg

Har skjermen koblet ut fra DVI inngangen med en overgang til VGA. Fra VGA utgangen har jeg koblet en projektor.

 

Det som hadde vært greit å få fikset på er at jeg hele tiden må velge hvilken skjerm jeg kan se bilde i mediaplayer. Skrivebordet ser helt likt ut.

 

Må inn på n-view --> skjerminstillinger --> og sette primærskjerm. Det er kun fra primærskjerm jeg får sett bilde.

 

Har et Gforce 4200ti med med 77.77 drivere. Prøvde å oppgradere til siste drivere men problemet er der ennå.

 

Når jeg koblet opp utstyret på denne måten hadde jeg bilde på begge skjermene samtidig, men jeg husker ikke hvordan jeg fikk det til. Andre drivere hadde jeg helt sikkert i hvert fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så vidt jeg vet, går det ikke. Man får bare video på den ene skjermen.

Men jeg har et ati 9600 kort også med det samme problemet. Noen som kan fortelle meg åssen man setter begge skjermer som primær? Ante ikke at det var mulig.

5303803[/snapback]

 

Du går inn på egenskaper, innstillinger, avansert, og trykker på visning. Der aktiverer du tv-en. Deretter går du inn på overlegg, alternativer for kinoformat, og der velger du kinoformat. da skal det funke

Endret av Sheriff_buford
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...