Gå til innhold

Damer + data = 0 ?


Zamo

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at Julenissen og Tannfeen ikke finnes.. Og det er andre som lurer på om Gud finnes og hva som skjer etter døden og sånn. ..men det jeg lurer på er om det finnes noen ordentlig data dame/r på denne planeten. :hmm:

 

Jeg mener ikke damer som bor på MSN, eller som kan 2-3 programmer, som de bruker hele tiden. ..mener damer som kan data.

Damer som du kan sende en harddisk til, så er det ikke noe problem for henne å få den på plass og få ting til å virke på under 30 min, og om du ber dem om å sjekke brannmuren så kryper de ikke inn bak peisen i stua.

 

 

Finnes de?

 

 

 

(Det hadde vert fristende å skrive "skikkelig datamus", i stedet for "data dame", men det var vanskelig å få det til med en 100% positiv vinkling).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er poenget ditt?  :hmm:

 

Kan du alle detaljene rundt sminke og nyeste mote kanskje?  :p

5295153[/snapback]

Kan nok mer om dette enn de fleste hetrofile menn. Har 2 søstre og en mor, og flere x-er. :p
tja, jeg har bodd sammen med en slik "datamus" i noen år nå, og jobber sammen med ganske mange piker som kan langt mer om it og teknologi enn trådstarter...  :)

5295245[/snapback]

WOW! Da finnes kansje Julenissen også da?

 

Tror du skal få store problemer med å bevise at de kan mer om it og teknologi enn trådstarter!

Kansje de kan mer om Nettverkstypologi eller andre spesialfelter, men generell it og teknologi skal de få slite med. ;)

 

icon12.gificon12.gificon12.gif TUUSEN TAKK! Da er det håp! :thumbup: (Om du ikke bare skryter på deg noe da!?)

Lenke til kommentar
hehe, in your dreams, zamo.  :)

 

joda, julenissen finnes, og er ikke nødvendigvis tykk og med rød nese.  :)

5295461[/snapback]

What "in your dreams"? Dett er ikke en spøk fra min side!

Vet at nissen ikke finnes, så jeg antar da at det ikke finnes data damer som passer til spesifikasjonene heller! :(

:cry: Føler meg som en 5-åring som har blitt frastjelt lørdagsgodtet av noen skumle tyver! :cry:

Lenke til kommentar

Okai, så de finnes!? :thumbup:

 

Hvor mange finnes det da?

1 pr. 1000 eller 1 pr. 10'000.. Eller kansje 1 pr 1 mill?

Noen som våger å estimere?

 

Jeg har ikke truffet noen, så jeg tror det ligger nermere 1 pr. 1 mill.!

 

..snakker vi forresten om damer som i "babes", eller som i tykke, kvisete msnhorer med selvbygde pc'er?
Dersom man tenker at det også finnes noen mannssjåvinistiske pc-gorillaer som i feite kvisete pizzatryner og ikke bare "hotte gutter".. så tenker jeg at det ikke vil være riktig å skille mellom "babes" og damer heller.
Lenke til kommentar

Jeg vet det er en del her på jobben som er interessert i data. Det må det nesten være når det er det de aller fleste her driver med. Det jeg er mer usikker på er hvor mange som ikke har noe imot å skru i en harddisk eller sette sammen en PC. Jeg vil tro at ganske mange av dem er opptatt eller vil på en annen måte være uaktuele.

 

En jeg kjenner er slik type selv om hun driver mer med eletriske maskiner/roboter og den slags og fikser dem. Men hun er jo opptatt.

Lenke til kommentar
1 pr 500 000 vil jeg si...hehe...

Har sett ei som var pen og som faktisk har litt peiling i hele mitt liv... Men uansett, de peneste kan gjerne ikke noe om data :p

5296948[/snapback]

Med min esitmering og din så er vi til nå kommet frem til at det da finnes ca 1 dame som nevt pr. 750 000.

 

Jeg vet det er en del her på jobben som er interessert i data. Det må det nesten være når det er det de aller fleste her driver med. Det jeg er mer usikker på er hvor mange som ikke har noe imot å skru i en harddisk eller sette sammen en PC. Jeg vil tro at ganske mange av dem er opptatt eller vil på en annen måte være uaktuele.

 

En jeg kjenner er slik type selv om hun driver mer med eletriske maskiner/roboter og den slags og fikser dem. Men hun er jo opptatt.

5296970[/snapback]

Eh.. dette er ikke en kontaktanonse, så det er bare til å slappe av. ;)

Men om du kommer flere damer som jobber med maskiner/roboter så begynner jeg å bli litt svak.

 

Vi jo si det at alle damene her på dette forumet er deiligere enn jeg hadde forventa...

5297178[/snapback]

..og når traff du alle damene her på forumet sist?
Lenke til kommentar
Jeg tror Zamo er kvinnehater. Hvorfor har du så negativ instilling? 1 av 750 000 kvinner kan mye om data? 2-3 stk i Norge? Ta deg sammen.

5297281[/snapback]

"..tror Zamo er kvinnehater." - saklig!? :roll:

 

"2-3 stk i Norge?".. Hm kansje den var litt drøy ja. Hva mener du da? 1 pr. 2000?

 

Det jeg i utgangspunktet prøver å finne ut i denne tråden, er om det i det hele tatt finnes damer, som kan mye data.

Jeg har nemlig personlig ikke truffet noen som jeg vet om! :no:

 

Kansje jeg skal melde meg på TG og være den eldste gutten i "klassen" bare for å se om jeg finner ut noe mer?

Lenke til kommentar

Jada, finnes flere jenter som kan mye eller mer enn vanlig om data. Jeg har jo ganske mange timer med datafag på skolen, og i klassen min går det fem jenter så de kan iallfall mer en vanlig om data. Og flere av de ser også helt allright ut.

Vet også at det finnes helt normale (utsendemessing) jenter som kan mye om data. Vet om ei på en annen skole som lærte html som seks-åring og har tre level 60 karakterer i world of warcraft.

Kjenner også to jenter som bruker firefox, så de kan vel også mer enn normalt.

 

 

Så, ja de finnes.

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...