Gå til innhold

Enda mer World of Warcraft - klasse vs. klasse?


Anbefalte innlegg

Jeg er restoration druid og har ikke sjanse mot en hunter som går beastmastery talents. De og det synsyke kattedyret de som regel bruker gjør så mye skade på meg med en gang ... og hvis de har frost trap ute. *grøss*

 

Hadde kanskje gått bedre om jeg var feral druid, men det gidder jeg ikke fordi jeg driver jo mest i instancer nå. Og retraining av talents er litt dyrt for meg, ettersom jeg har gjort det ganske ofte :p

 

Blir beastmaster-hunters nerfet i 1,9?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

zoooomg huntar iz totaly op plx nref blixxard..

tehm critz fore totaly 10% of warrair lief adn needz nefr together wif shamanmanz coz they imba alsow...

 

fot atombombe og kakkelakk mens warlock er en sopp..

 

syntes rogues burdte bli fredet. Hvem trenger vel rogues når hunters gjør mer dmg på lang avstand uten å trenge heal\bandage eller en dps spexxed warriar kan gjøre sammen nytten (selvom mye av skaden kommer fra execute)

Lenke til kommentar

mage, fordi; Du kan møte folk i level 60 når du er level 30 og komme deg fint unna.

 

Er du langt ifra din egen base blir det litt vanskelig, men det du gjør:

Sheep, blink. han kommer tilbake fra sheepen og hopper rett på mouten (vanligsvis innen 10sec). AKKURAT idet han går av mounten blinker du, da må han gå på mounten igjen. Når han begynner å komme i view igjen, sheeper du og blinker IGJEN. Da har du kommet deg sabla langt på den lille historien der..

 

Dette er UMULIG mot huntere da.. ettersom de har alt av slow som er mulig.

Det lureste er å sheepe selve hunten og bruke FrostNoba på bikkja.. da kommer du deg ihvertfall et lite stykke før han får stekt deg..

Lenke til kommentar
mage, fordi; Du kan møte folk i level 60 når du er level 30 og komme deg fint unna.

 

Er du langt ifra din egen base blir det litt vanskelig, men det du gjør:

Sheep, blink. han kommer tilbake fra sheepen og hopper rett på mouten (vanligsvis innen 10sec). AKKURAT idet han går av mounten blinker du, da må han gå på mounten igjen. Når han begynner å komme i view igjen, sheeper du og blinker IGJEN. Da har du kommet deg sabla langt på den lille historien der..

 

Dette er UMULIG mot huntere da.. ettersom de har alt av slow som er mulig.

Det lureste er å sheepe selve hunten og bruke FrostNoba på bikkja.. da kommer du deg ihvertfall et lite stykke før han får stekt deg..

5310814[/snapback]

 

 

BIKKJA faktisk :D

 

men det du skriver der er meget usannsynlig :p når det er 30lvls mellom deg og motstander blir det nok en hel del resist. Også hvis du er så heldig å få inn en poly så varer den i maks 5-10seks...

 

men artig lesing, ja det var det :thumbup:

Lenke til kommentar
Om du er rogue og blir utklassert av en hunter på dmg meteret så burde en seriøst vurdere å bytte ut roguen med noe annet  :)

5315438[/snapback]

 

Tja... Vil nå si at dette er veldig gearavhengig. En full-epic hunter slår en rogue med bare blå på dmg meter any day, og omvendt. Men det pleier å være rogue på i hvert fall første og andre plass hos oss, med en hunter på tredje og fjerde/femte.

Lenke til kommentar
Om du er rogue og blir utklassert av en hunter på dmg meteret så burde en seriøst vurdere å bytte ut roguen med noe annet  :)

5315438[/snapback]

 

Tja... Vil nå si at dette er veldig gearavhengig. En full-epic hunter slår en rogue med bare blå på dmg meter any day, og omvendt. Men det pleier å være rogue på i hvert fall første og andre plass hos oss, med en hunter på tredje og fjerde/femte.

5320112[/snapback]

 

Huntere kan stå og skyte mens rogue blir feared må bandage osv. alltid en hunter på toppen av damage lista på våre Mc raid :roll:

meg på rundt 3-5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...