Gå til innhold

Noe fint å skrive på "julekort".


Dux ducis

Anbefalte innlegg

Er klar over at dette kanskje er et litt rart spørsmål, men ha litt tålmodighet med meg. He he.

 

 

Saken er at jeg tenkte på å kjøpe en slags julegave til bestemor og bestefar. Problemet er at de har alt mulig, i hvert fall alt mulig av ting jeg har råd til. Dessuten er de gamle og det er jo begrenset hva de har bruk for.

 

Så, i mitt kreative hode klarte jeg å finne på at jeg skulle kjøpe to fine bilderammer og et par ark av god kvalitet. Tanken var å skrive noe fint på disse arkene og ramme de inn og så gi bort. Problemet er at jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive der.

 

Noen som har noen ideer? Det bør helst ikke være noe sånn "takk for alle de gode stundene" osv. Det blir jo nesten som "du dør snart, vil bare takke deg for de gode stundene" :p Dikt, duger det eller?

 

 

 

Takk til alle som i det minste orker å lese gjennom hele posten :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Happy hanukkah!

 

"The problem with this world is that there are smart people and stupid people, but mainly stupid people."

 

"When I die I want to be buried upside down so the whole world can kiss my ass."

 

"Sometimes, I feel discriminated against, but it does not make me angry. It merely astonishes me. How can any deny themselves the pleasure of my company? It's beyond me."

- Zora Neale Hurston (1901-1960)

 

"We rely upon the poets, the philosophers, and the playwrights to articulate what most of us can only feel, in joy or sorrow. They illuminate the thoughts for which we only grope; they give us the strenght and balm we can not find in ourselves."

- Helen Hayes (1900-1993)

 

"On your tombstone there will be your name and two numbers bellow it connected by a dash. The first is your birth, the other, your death. You life is what you make out of that dash."

 

"Blessed is he who expects nothing, for he shall never be disappointed."

- Alexander Pope (1688-1744)

 

"If they are so smart, how come they are dead?"

- Homer Simpson

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...