Gå til innhold

Nye UT2007 bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg fremdeles savner for å få den virkelig store innlevelsesopplevelsen er bedre overganger mellom objekter.

 

Tenker da på f.eks. trær som står i bakken. De kan ha røtter og slikt som går ut, men det ser lissom aldri helt ut som de står "I" bakken, mer som de er plassert oppå.

 

Det samme gjelder steiner og slikt. Bedre overganger mellom objekter og materialer er noe jeg sårt savner. skjønt jeg vet at det vil kreve ett detaljenivå som er hinsides...

Lenke til kommentar
En ting jeg fremdeles savner for å få den virkelig store innlevelsesopplevelsen er bedre overganger mellom objekter.

 

Tenker da på f.eks. trær som står i bakken. De kan ha røtter og slikt som går ut, men det ser lissom aldri helt ut som de står "I" bakken, mer som de er plassert oppå.

 

Det samme gjelder steiner og slikt. Bedre overganger mellom objekter og materialer er noe jeg sårt savner. skjønt jeg vet at det vil kreve ett detaljenivå som er hinsides...

5296862[/snapback]

 

Clipping issues altså? Jo, det er nok en vanskelig ting å få til ordentlig uansett spill. Objekter som møter hverandre ser alltid ganske dårlig ut. Hadde det derimot vært en slags "smoothing" option eller noe sånt hadde det kanskje vært en annen sak.

 

Uansett så er ikke akkurat Unreal Tournament 2007 det beste vi vil se av denne motoren. Unreal Engine 3 er ekstremt avansert og har støtte for PhysX! Tenk dere det da! Fullstendig fysikk på alle objekter pluss at de er løsbare som betyr at man kan knuse hva det måtte være!

 

Flott grafikk dette... Endog litt skuffende. Ser fram til hvordan grafikken til Project Offset blir jeg =)

5297480[/snapback]

 

Unreal Engine 3 støtter alt som Offset engine støtter såvidt jeg vet. Bare at folka bak Project Offset bruker funksjonene på en bedre måte. Synes ihvertfall jeg.

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...